Kuzuri, 7/11 Project

cSr

Die hard MF'er
27 jul 2014
355
42
Zelzate
Momenteel leun ik meer naar de kant om mijn project weg te doen.

Er staat wat te veel op het moment en mort overal wel wat gebeuren naast het feit dat ik de ruimte wel even kan gebruiken.

De prijs, hier mag geboden worden maar de het groot lot gaat het niet zijn. Dan blijft hij wel in de weg staan.

De gegevens,

750 frame, + kenteken
1100 blok met 35.000 km, kan ook met frame en papieren. Carbs gereinigd / kabelboom opnieuw ingetaped, 1100 ecu ( de 750 heeft een limiter die later aanslaat )
750w blok met 40 dkm is er ook, alsook de carbs

Het 750 frame is al gepoederlakt, nieuwe lagers en de bananen achterbrug, gsxr1000 schokdemper alsook de mogelijkheid tot een wilbers 641 die ik nog heb liggen. Het subframe is verwijderd en er is een nieuw opgelast passend voor een r6 kont.
De kabelboom ligt er en is opnieuw ingetaped en gesoldeerd waar nodig.

Smoked led achterlicht + Kont, passend zitje en undertail met snelsluiters aanwezig.


Tank van een 1100 & 750 zijn er ook beiden.

Rood en zwart Suberbike stuur
Lucas kroonplaat
Hydr & rempomp van de 1100w alsook een nieuwe set van een cbr1000rr van 2007 (zgan)
Rizoma stuurgewichten & Grips met 3 verschillende plaatjes voor 'snelgas'
Koso db01r teller, met adapter voor de originele km kabel

Velgen opnieuw gelakt in hoogglans zwart met nieuwe sport cont s2 banden, nieuwe lagers
2 sets tandwielen + een 3de nieuwe set met een andere verhouding, -1 +2 .Er is nog een 2de achtervelg aanwezig met een battlax en nog een losse battlax erbij

Usd voorvork. Momenteel gedemonteerd. Voorzien van nieuwe keer/stofringen
Trw wave remschijven

Gsr koplamp, nieuw exemplaar met de sierkapjes
Lsl stuurdemper

6 zuiger remklauwen, gedemonteerd en afgeschuurd, spuitklaar. Moeten nieuwe ringen in.

Rem en schakelset van rizoma, van een kawasaki ninja passend gemaakt met een vloeistofreservoir die meteen op de rempomp gemonteerd zit
Achterhugger uit de VS
Yoshimura demper die op de bochten moet gezet worden.
Herspoten radiator
Bellypan en zijkapjes

Waarschijnlijk nog een hoop. Het project is in relatief korte tijd af te maken.

Zoals gezegd moet hij niet weg maar kan ik de plaats wel benutten. De meesten zullen wel kunnen afleiden wat sommige stukken kosten/waard zijn dus graag bieden naar waarde voor het hele pakket.

Foto's verkrijgbaar, mail of whatsapp is wat makkelijker dan hier op het forum. Je hoeft ze maar te vragen.

Moto gaat dus niet in onderdelen weg, omdat als ik er mee blijf zitten ik hem toch terug zou opbouwen en dan mijn eigen stukken terug moet gaan kopen |(
 
Omdat het ook makkelijker is, wat er niet bij is;
Remleidingen voor
Rubbers remklauwen
Dynojet/open luchtfilters
Spiegels
 
Terug
Bovenaan Onderaan