Kwaad op eurosport!!!!!!!!

Rossifan

Die hard MF'er
7 mrt 2003
410
0
Breda
Ik keek vanmiddag weer uiteraard naar de qualificatie van de motogp.Ik kijk hier altijd met veel plezier naar en het comentaar is ook redelijk goed.Maar wat nu 1 van de 2 verslaggevers beweerde schoot mij in het verkeerde keelgat!Het ging over Katoh,ze vertelde hoe groot het verlies was wat de motorsport geleden heeft door het overlijden van Katoh.Ik zelf kan het nog steeds niet geloven ;( Zegt de 1 opeens van"ja hoe tragish het ook is zoiets als dit ongeluk,het risico,heb je toch nodig om de charme voor de sport te behouden.Ik geloofde me oren niet.Hoe kan de dood van een fantastisch coureur bijdragen aan de charme van een sport.Oke risico's moeten er zijn,daarvoor groeit het resprect voor de coureurs.Maar daarvoor hoeft toch niet eerst iemand de dood te vinden??Ik respecteer de coureurs zoals al,om hun kunnen en de charme is er altijd al.Mischien vat ik het wel verkeerd op hoor en zie ik het allemaal verkeerd maar als je zo opmerking maakt ben je wat mij betreft de naam motorsportfan/verslaggever niet waardig :(

Nu is mijn vraag:hoe denken jullie erover?Heb je het gezien en hoe vatte jij het op.Ik weet zeker dat iedereen dit een gevoelig onderwerp vind dus.....


Alvast bedankt,

Ronald
 
S..t UPC! Ze hebben bij ons vorig jaar Eurosport en National Geographic van de zender gehaald. En vanaf april ook nog eens Discovery!!!!

Dus geen GP meer voor ikke..... '(
 
Het nederlandse verslag is vreselijk slecht. :( :(
Hebben ze het over capirossi terwijl duidelijk Bayliss is te herkennen.
Als er wat op de baan gebeurt hebben ze het veel te laat door.
Te weinig parate kennis en soms verzinnen ze maar wat.
Wat een verschil met het engelse commentaar.
Ik weet zeker dat er MF ers zijn die het veel beter kunnen.
Ik hoop dat ik zondag weer kan schakelen naar het engelse commentaar.
En anders kijk ik de MotoGP op BBC 2, de 125cc en 250cc moet ik dan maar zelf het commentaar bedenken.
Ik heb een schotel :) :) :) :)
 
Ik heb het vanmiddag ook gezien en gehoord ja. Volgens mij bedoelde de commentator het niet zoals jij het schetst. Het kwam wel een beetje rot uit zijn bek, dat moet ik je nalaten.

Hij bedoelde volgens mij meer dat het gevaar een charme van de sport is. Als het gevaar er niet meer zou zijn zou dat ook een gedeelte van de ziel van het motorracen weghalen.

Dat Katoh daar het slachtoffer van geworden is is natuurlijk wel verschrikkelijk.
 
Het nederlandse verslag is vreselijk slecht. :( :(
Hebben ze het over capirossi terwijl duidelijk Bayliss is te herkennen.
Als er wat op de baan gebeurt hebben ze het veel te laat door.
Te weinig parate kennis en soms verzinnen ze maar wat.
Wat een verschil met het engelse commentaar.
Ik weet zeker dat er MF ers zijn die het veel beter kunnen.
Ik hoop dat ik zondag weer kan schakelen naar het engelse commentaar.
En anders kijk ik de MotoGP op BBC 2, de 125cc en 250cc moet ik dan maar zelf het commentaar bedenken.
Ik heb een schotel :) :) :) :)

:^
zo erg.. het is haast met geen pen te beschrijven...

helaas, heb het niet kunnen volgen :(

[offtopic]
als eurosport en discovery hier van de kabel worden gehaald, komt er dezelfde dag nog een schotel dat weet ik wel... bovendien kosten die dingen een drol *D
 
Ik heb het vanmiddag ook gezien en gehoord ja. Volgens mij bedoelde de commentator het niet zoals jij het schetst. Het kwam wel een beetje rot uit zijn bek, dat moet ik je nalaten.

Hij bedoelde volgens mij meer dat het gevaar een charme van de sport is. Als het gevaar er niet meer zou zijn zou dat ook een gedeelte van de ziel van het motorracen weghalen.

Dat Katoh daar het slachtoffer van geworden is is natuurlijk wel verschrikkelijk.

:^ Pcies, was vast niet zo rot bedoeld als het uit zijn strot kwam. Vraag me wel af in hoeverre hij gelijk heeft. Zou het nou echt jammer zijn als het veel veiliger was of zouden dan alleen die mensen niet meer kijken die nu alleen de crashes 'leuk vinden' ?
 
Zo denk ik er ook over.Tuurlijk een onschuldig schuivertje is altijd wel leuk maar ook zonder dat blijft het een prachtsport!!!!!!!!!!!
 
Het nederlandse verslag is vreselijk slecht. :( :(
Hebben ze het over capirossi terwijl duidelijk Bayliss is te herkennen.
Als er wat op de baan gebeurt hebben ze het veel te laat door.
Te weinig parate kennis en soms verzinnen ze maar wat.
Wat een verschil met het engelse commentaar.
Ik weet zeker dat er MF ers zijn die het veel beter kunnen.
Ik hoop dat ik zondag weer kan schakelen naar het engelse commentaar.
En anders kijk ik de MotoGP op BBC 2, de 125cc en 250cc moet ik dan maar zelf het commentaar bedenken.
Ik heb een schotel :) :) :) :)

op welke sateliet heb jij hem gericht. Ik heb de BBC nog nooit gezien. Wel een paar motorsport zenders :9~ met alleen maar sm rijders
 
Het nederlandse verslag is vreselijk slecht. :( :(
Hebben ze het over capirossi terwijl duidelijk Bayliss is te herkennen.
Als er wat op de baan gebeurt hebben ze het veel te laat door.
Te weinig parate kennis en soms verzinnen ze maar wat.
Wat een verschil met het engelse commentaar.
Ik weet zeker dat er MF ers zijn die het veel beter kunnen.
Ik hoop dat ik zondag weer kan schakelen naar het engelse commentaar.
En anders kijk ik de MotoGP op BBC 2, de 125cc en 250cc moet ik dan maar zelf het commentaar bedenken.
Ik heb een schotel :) :) :) :)
Stelletje amateurs zijn het,geef mij die gozer die het ervoor
altijd deed maar.Hij doet geloof ik nog wel superbike.
 
Het Nederlandse commentaar bij Eurosport is altijd slecht, de engelsen zijn altijd veel enthousiaster en weten ook vaak veel meer, als je kan schakelen naar een Engelse zender dan moet je dat echt doen.\

Het maakt trouwens niet uit of het Motogp is of SBK, het blijft allebei onder de maat :(
 
Copy/paste vanuit het andere topic. Het dubbele topic.

Wat ik zo lees bedoelt hij het precies zoals het ook in de formule 1 gaat. Een race waar de uitslag bij voorbaat vast staat is niet interessant. Of een seizoen zoals 2002. De wereldkampioen was gewoon al bekend. Pas als er wat spectaculairs gebeurd wordt het voor meer mensen leuk om te kijken. Neem de gp van brazilie. Regen aan het begin van de race. Allemaal uitvallers door een crash in de derde bocht, Alonso die in de slotfase tegen een los wiel op de baan afkomstig van Mark Webber rijdt en daarbij flinke kneuzingen heeft opgelopen.

Of een paar jaar geleden, Schumacher die zijn benen breekt (Panis overigens ook), Schumacher die 2 keer probeert in de laatste race zijn directe concurent van de baan te drukken. Pas als die dingen gebeuren vinden veel mensen de sport leuk en interessant. Dat is dus de charme van de sport. Het gevaar dat in elk klein hoekje schuilt.

Voor mensen die zowiezo toch wel naar de sport kijken en het liefhebben hoeven die dingen er niet direct bij om het te blijven kijken of om te gaan kijken.
 
canal+ rules.
ik heb het speciaal in huis gehaald om de moto gp en supersport600 te volgen.
de superbike vind ik niks meer, al duc wat de klok slaat sinds edwards daar vertrokken is ;( .
en ook ik zet het op engelse commentaar.
die twee commentatoren weten tenminste waarover ze bezig zijn en kennen de coureurs ook een beetje persoonlijk, door met hen te praten in het park ferme.
 
Laatst bewerkt:
op welke sateliet heb jij hem gericht. Ik heb de BBC nog nooit gezien. Wel een paar motorsport zenders :9~ met alleen maar sm rijders

Ik heb naast mijn schotel ook "nog wel" UPC voor de kinderen, die kunnen dan makelijk naar een andere zender kijken op hun kamer.
Anders moet ik 3 ontvangers kopen.
BBC zit "nog" op het UPC pakket.
 
Even over die tweetalenkeuze bij Eurosport. Wie is degene die erover gaat dat deze wordt uitgezonden? Is dat de kabelmaatschappij of Eurosport zelf? Bij ons is ie nl. sinds vorig jaar er niet meer en moet ik het doen met het Nederlandse commentaar. Waar die Timmer nog redelijk te pruimen was, is het huidige duo helemaal niks.
 
Eurosport verslaggevers staan ook niet bekend om hun tactvolle opmerkingen tijdens de races.
Een paar jaar geleden riep een verslaggever enthousiast "Terug koppen maar" nadat bij een zwaar IndyCar ongeluk een wiel het publiek in vloog. Ik meen dat er acht mensen bij omkwamen |(
 
Ik heb 't niet gezien of gehoord op tv ( geen eurosport )
maar het risico hoort er gewoon bij in deze tak van sport...
of dit nu wel of geen ernstige gevolgen met zich meebrengt...
Tuurlijk is 't balen als er iemand op deze manier de sport
verlaat maar als je bijv. alle bochten daarom langzamer/veiliger
moet gaan maken, is er geen klote meer aan om naar te kijken en
al helemaal geen kick meer voor die gasten op te racen...
Kijk maar in de Formule 1 na dat gedoe met Senna...gaan ze ineens
overal chicanes neerleggen... |( om de snelheid eruit te halen...
alle coureurs gelijk in opstand omdat alle mooie snelle bochten
ineens van die trage saaie links-rechts combi's werden..en terecht..
Veiligheid ok...maar 't moet niet ten koste gaan van de sport...!!
 
ik ben vanochtend met mijn vriendin vanuit amsterdam naar etten-leur gereden (uurtje crossen) om daar de motogp te gaan bekijken omdat in amsterdam geen eurosport te zien is. Ik heb toch maar een lease auto dus dat maakt mij geen reet uit, maar het is eigenlijk te belachelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan