Kwaad op eurosport!!!!!!!!

1 troost, de Engelse commentatoren hadden t eerst ook niet door :9
Dat Nederlandse commentaar is echt bagger, ze misse alles, zegge t verkeerd, kortom :r Maar vergeet niet hoe moeilijk t eigenlijk is, zal je van versteld staan denk ik.
Kan best moeilijk zijn, maar dan moeten ze bij Eurosport maar zoeken naar betere. Ik ben voor mijn job ook niet gekozen omdat ik het graag doe maar omdat ik het goed kan.Ahum. *D
 
ik kijk altijd naar de Duitse eurosport en die gaan ook de pit in net zoals bij
de formule 1 wat ze op RTL5 doen .

Alleen die verslag gever heeft een piepstem
 
ik heb niet gezegd eigen schuld dikke bult, ik vind het ook triest, hij was jong en had nog hoop tijd om leuke dingen te doen. t enige wat ik wilde zeggen was dat je niet moet gaan racen (in mijn ogen) als je een gezinnetje hebt waarvoor je toch bepaalde verantwoordelijkheden hebt. je loopt altijd risico maar met racen extreem veel.
als je niet kan lezen moet je mij niet zomaar voor bot uitmaken ajb.
dat ben ik niet helemaal eens met je. het gezin moet ook wat op tafel hebben. en hoeveel coureurs(motor en autosport) hebben een gezin een hele berg en ja dat kan ook fout aflopen. wij op de motor zouden dan ook moeten stoppen als je een gezin heb het is ook gevaarlijk. ik zou er pas mee gaan stoppen als ik er geen zin meer heb
 
Terug
Bovenaan Onderaan