Kwak daar maar neer

Kheb hem nog nooit neergelegd, maar scheelde niet veel.
Rol achteruit de garage in, blijf ik met mijn jas achter een klem van de deur hangen. Ik viel tegen de muur aan en kon de fiets nog net overeind houden.
Helaas wel een scheur in mijn jas ;( (maar daar heb ik een mammie voor :} )
 
Een keer mijn eerste motor proberen te draaien in de garage, dat ging dus net niet! |(

Het was een Honda CB 750 Bol D'or (van massief staal?) en daar lag ik dus onder.... :(

Best zwaar, motor had natuurlijk geen krasje!
 
4 keer! :( |(
2 keer met redelijk wat schade, vakantiecasco :}
1 keer met kleine krasjes '( ,
1 keer zonder schade aan m'n motor, viel op m'n knie, die dus kapot! ;(
Valt dus wel mee, dat omvallen, had wel graag iets langere pootjes gehad! })
 
Ik bedenk me dat ik het ergste ben vergeten!

Durf het bijna niet te zeggen maar ben met mijn Bandit een keer weggereden met schijfremslot
|( |( |( |( |( |( (aan de voorzijde)

Ging niet zo hard maar ben zachtjes omgevallen, schijf was wel meteen krom. Meteen via internet een andere gezocht en voor 175,- reed ik de volgende dag alweer :]

Als je dit ooit meemaakt dan vergeet je dat slot nooit meer!
 
1× geprobeert dijk af te rijden, mislukte, iemand had er een hek met prikkel draad neergezet. (fl 5600.=)

1× gecontroleerd van de standaart |( (lichte krasjes, carter deksel)

1× noodstop na een wheely, eindigde met een zitpositie op de tank :+ , waardoor de beentjes niet meer bij de grond konden (lichte krasjes op de kuip rechterzijde).

ps maak nooit een wheely richting een T-splitsing, als je er al vlak bij bent :+ .

Sindsdien wheely ik ook niet fanatiek.
 
Nooit zelf neergeled ( gelukkig, afkloppen )

Maar wel toen die op de standaard stond en ik kom terug van een ijsje halen erachterkomen dat iemand ff op mijn motor is gaan zitten aan dezelfde kant als de zijstandaard en hem dus net over zijn evenwichtspunt geduwd had. :( Toch mooi de net vervangen carterdeksel weer beschadigd ( was beschadigd toen ik hem kocht )
 
Laatst nog uitermate rustig een motor neergelegd, alleen de weg ging zo hard onder me door.

Nog nooit een motor rustig neergelegd. Ging gewoon hard op mijn smoel, ook stilstaand (schijfslot :( )

Gelukkig heb ik valbeschermers :+
 
Was met de brommer, maar zo'n pijnlijk moment dat het ook wel gewaardeerd zal worden; op je werk komen en naast een muurtje stoppen, waarna je erachter komt dat je veter rond je steuntje is gedraaid en je al bezig bent naar die kant te vallen..... |( gelukkig niet te hard met m'n kop tegen de muur. En gelukkig heeft niemand het gezien, alleen m'n baas vroeg zich af hoe die benzinevlek op de stoep kwam. Ik wist uiteraard van niks :(
 
ik heb mn motor wel eens in de bosjes in mn eigen tuin gelegd, met mij erbij
mn voet hing achter de haag vast en daar ging ik
met veel moeite uit de bosjes kunnen komen
 
Op dinsdag 12 maart 2002 17:34 schreef smetman het volgende:
.... stoppen, waarna je erachter komt dat je veter rond je steuntje is gedraaid en je al bezig bent naar die kant te vallen.....
Komt me bekend voor, dit had ik nog eens tijdens rijles. Hield de motor nog net, maar daarna heb ik nooit weer met schoenen met veters op de motor gezeten!

Heb nog wel een keer schade gehad zonder te vallen.. :?
Ik viel niet, de fietser :j :j wel... (niet hard genoeg)

Schade zit nog op de motor, krassen op de kuip en kuipruit geknapt :(
 
Een keer een motor op een auto geparkeerd (ziet er maar raar uit, verhaal staat in een ander topic).

Andere keer, met deze R6.
Ik was in de garage bezig mijn einddemper te vervangen en toen ik de moer van de bout afhaalde viel de moer weg... Ik zoeken met zaklantaarntje enzo...
Ik dacht; als ik de motor nou eens een beetje schuin hou en dan een beetje schud... Nou liet ik de motor van mij af leunen en het ging iets te snel... |( |( |( |( |( ...Dom dus.
Met heel veel mazzel heb ik de motor nog overeind kunnen houden, maar de motor en ik (hing volledig aan de linker-clipon) waren precies in een balanssituatie... nix meer over.

Volgende keer laat ik de motor wel naar mij toe leunen, dan hou ik em wel!!!
 
Een keer naar achter gestept op grindpaadje, voet glijd weg...hield 'm niet meer.

Kleine krasjes op carterdeksel :(
 
Een "bijna"-geval. Met rijles (Suzuki Bandit 600) tijdens het keren op de weg. Kneep (om wat voor wazige reden dan ook) de voorrem iets in. Kon de fiets nog net houden. Maar die avond wel spierpijn.
 
Tijdens rijles bijna...

Was vrolijk mijn rondjes aan het draaien, toen kwam mijn voet klem tussen de grond en de versnelling, gevolg motor in zijn vrij, geen trekkracht mer.

Kortom motor wil nar de grond met veel been kracht motor overend gehouwen, wel spierpijn volgende dag.
 
Mijn pa heeft hem een keer neergelegd. Hij probeerde hem op te bokken maar dat lukte niet :+ . Toen merkte ook hij dat een Bandit600 een zwaar loeder is :)

Gelukkig waren de struiken en mijn pa zacht voor de fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan