Kwalen honda cr 250 '93

Weinig specifieke kwaaltjes. Heb zelf een cr250 enduro uit 1993, niks mis mee.
In mijn ogen (en uit de opgedane ervaring) de beste 250 van die leeftijd. Bovendien makkelijk en goedkoop onderdelen voor te krijgen.
 
1993.jpg


en prachtig om te zien.....
 
Ligt er aan..
Er zijn meerdere types cylinder met powervalve en die heten voor de modellen 1986 ergens rond 1999/2000 allemaal HPP.

Ik heb wel eens een 1995 gezien met een ouder type blok en powervalve.
 
mcgrath reed in '97 meen ik.. met een '97 CR250 met '93-er blok.. dus dat zegt wel genoeg denk ik !

Dat was in 96 in 95 reed hij met een 93er frame,'97 reed hij op zo'n blauwe.Oja kwalen van zo'n 93er Cr zijn er niet echt.Vindt zelf dat de koppeling wat zwak is en soms slaat de kickstarter weleens over maar goed dat is allemaal nog wel te verbeteren.
 
Laatst bewerkt:
Dat was in 96 in 95 reed hij met een 93er frame,'97 reed hij op zo'n blauwe.Oja kwalen van zo'n 93er Cr zijn er niet echt.Vindt zelf dat de koppeling wat zwak is en soms slaat de kickstarter weleens over maar goed dat is allemaal nog wel te verbeteren.

:Y

m'n broer verbeterde me ook al B|

wel lache.. zie je nu niet meer dat soort geintjes.
mja ik zou mijn '97-er blokje zo in een nieuw honda 125 frame hangen.. maarja...
 
maar als ik zie op 1993 modellen zitten er meestal ATAC in en niet HPP
past een ATAC cilinder van 92 tot 96 op zo'n HPP model?
 
Ik zeg dus dat Wikipedia niet klopt, maar als je niet goed leest moet je niet zeuren..

Dus nog 1x:
A T A C Z I T N I E T M E E R O P D E 2 5 0 C. C. M O D E L L E N V A N A F '8 6!!!
 
Laatst bewerkt:
:Y

m'n broer verbeterde me ook al B|

wel lache.. zie je nu niet meer dat soort geintjes.
mja ik zou mijn '97-er blokje zo in een nieuw honda 125 frame hangen.. maarja...

Ja haha zijn zelfs gekken die een blok van een cr 500 uit '94 in een crf frame hangen. :+

En zulke geintjes zijn er nog wel hoor meer dan dat de meestte denken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan