Weinig denk ik.De 850trx kop past op het tdm900 blok.
Maar ik zou zeggen, probeer het, wst kan er mis gaan
Maar ben eerst bezig een xtz met een 3vd blok aan het bouwen.
Mocht ik tegen een leuk blokje (900) aanlopen ga ik het zeker overwegen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weinig denk ik.De 850trx kop past op het tdm900 blok.
Maar ik zou zeggen, probeer het, wst kan er mis gaan
Tsja, ik ben wel heel blij met de specs van mijn 850 blok. En ik heb er nog eentje staan met allemaal OVER spul er op.Nou, wat let je, er zijn 900 blokken zat!
Ha, mijn TRX schakelt vele malen lichter dan mijn Triumph 675, dus argument vervalt alEen 900 schakelt wel veel beter. En koppelingsbediening is ook veel lichter.
Ik zie twee mogelijke problemen. Als de boring anders is, dan misschien ook de gaten in het carter. En het cilinderblok kan een andere hoogte hebben als de drijfstangen of de slag anders zijn. Ik zou eerst meten voor de aanschaf.De 850trx kop past op het tdm900 blok.
Maar ik zou zeggen, probeer het, wst kan er mis gaan
Dan laadt hij nooit op want remmen is angst.Stroom van het usb poortje pak je van het remlicht?
Hé kerel, ik heb dus die Karader die hetzelfde doet. Vanuit tanktas top connectie, maar in kont van de motor viel bij mij steeds de verbinding weg. Hoop dat t nu werkt bij jou. In de Tyga RC30 kont zit ook een bagage vak. Zou mooi zijn als dat werkt.De telefoon gaat in dat vak komen. Maar dat kapje had geen scharnier, dat was een 'losbladig' systeem. Dat werkt niet, dus met een beetje gepruts is het nu dit geworden! De pakjesboer heeft zojuist een telefoonhouder bezorgd, dus die komt en ook nog in, met een usb poort!
In de kpnt van de TRX werkt het perfect. Het is dr originele bodem van het zitje schuimplastic en daar heb ik toen een paar lagen carbonvezel overheen gelamineerd.Hé kerel, ik heb dus die Karader die hetzelfde doet. Vanuit tanktas top connectie, maar in kont van de motor viel bij mij steeds de verbinding weg. Hoop dat t nu werkt bij jou. In de Tyga RC30 kont zit ook een bagage vak. Zou mooi zijn als dat werkt.
ABS bagagevak in een Kont van vezel versterkt kunststof GRP. Dat binnen vakje heeft een originele RC30 niet.In de kpnt van de TRX werkt het perfect. Het is dr originele bodem van het zitje schuimplastic en daar heb ik toen een paar lagen carbonvezel overheen gelamineerd.
Van welk materiaal is de kap van de VFR
Nou, de zomerbanden liggen er weer op. De winterbanden doen het prima, zeker op onverhard. Maar ik heb 'm om op asfalt te rijden. En nu de tempraturen weer iets oplopen, voel ik toch wel wat minder feedback van vooral de voorband. Die 'dweilt' een beetje. Das ook niet gek natuurlijk!Vandaag proefgereden met de winterbanden. Dat zijn puike bandjes, die geven niks minder grip dan de zomerbanden, daar was ik wel een beetje bang voor.
En ook op onverhard doen ze het. Ik zou er wel de TET mee kunnen rijden, als ik dat zou willenBekijk bijlage 1957166Bekijk bijlage 1957165