Kwastert aan de TRX 850!

Mooi ding, ik ken het concept, heb zelf een oud onderstel voorzien van roosterplaat zodat hij daarmee multifunctioneel inzetbaar is geworden, vooral handig met motoren natuurlijk en dankzij de roostervloer overal oppakpunten voor spanbandjes. toevallig net breed genoeg zodat er een klassiek span tussen kan. Ursula is te breed, dat gaat hem niet worden.

y4mQbcf327LQy2gtrgpxn-QKFWAhQiIlIghFaJ4l8f7aDcMk1cCuiA9TuS93kWBLl0VbY4sVYMTgbZblOJcu-9VtE8Y3rDXyRdAAgOz9rZzEandRDKqDVe-OTqbND6GwMQEuFXhpV5J4jTfN_GcW1ai02qJvx19kjsh0uVUlkIZ3s6VX-NmuZm_2ZyrnH0ExLjK1W3ZbOShPYw5zgypNYRd4w
Ja hoor , en geen doorgerotte vloer meer .....
 
daar heb je kuubzakken voor, heb ik een paar liggen in de schuur en die werken prima om je afval gescheiden aan te leveren. zakje puin, zakje hout etc. Iets meer sjouwwerk maar voldoet prima.
 
mooie aanwinst Arjan! ik huur er volgende week weer een. ik zou wel kunnen kopen maar heb geen ruimte om hem te plaatsen.
eentje huren kost gelukkig niet zoveel.
 
Ik heb de aanhangert nog wat aangepast. Rijplaten versterkt, kist erop, reservewiel eronder. Een lier zodat ik ook lamme zijspannen bij Boele's op kan halen. En even wat strategisch geplaatste bindogen gemonteerd, zodat ik het span op de wielen vast kan zetten. Als het span namelijk gewoon kan veren, dan rijdt dat veel prettiger achter de auto. Nu moet ik nog even zien dat ik een schilder vindt die de kist nog even van een kwastje verf kan voor zien, en dan kan het gebeuren !
20190629_162627.jpg
20190629_162637.jpg
20190629_162645.jpg
20190629_162652.jpg
20190629_162747.jpg
 
Oja, ik heb er ook nog nieuwe velgen en banden ondergezet. De banden waren van 2011, en dat is wat oud. Banden kosten €65/stuk, velgen met banden €85. Dus alles maar vervangen



Zal ik een keer langs komen met een rollertje en potje tuinhekjes verf van de Gamma? :P
Welke kleur is dat?
 
dat rij je toch zelf , ga je niet op een aanhanger zetten als hij niet stuk is !! :X
Dat was ik ook van plan. Tijdens onze zomervakantie gaat ie wel op de aanhanger naar de Alpen. Mn vrouw voelt er niks voor om 850km in de bak op de snelweg te zitten. En ik zie de lol van die 850km ook niet in.
 
Dat was ik ook van plan. Tijdens onze zomervakantie gaat ie wel op de aanhanger naar de Alpen. Mn vrouw voelt er niks voor om 850km in de bak op de snelweg te zitten. En ik zie de lol van die 850km ook niet in.
tja , is hoe je het bekijkt , ik heb het altijd zo gedaan ... en geloof mij , veel verder dan 850 km lol , mijn vakantie begon als ik s'morgens de deur uitging ...de reis is ook vakantie
 
Terug
Bovenaan Onderaan