Kwastert aan de TRX 850!

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
8.186
293
51
achterhoek
tja , is hoe je het bekijkt , ik heb het altijd zo gedaan ... en geloof mij , veel verder dan 850 km lol , mijn vakantie begon als ik s'morgens de deur uitging ...de reis is ook vakantie
Ja, maar het is mijn hobby. Niet die van mn vrouw. We gaan samen op vakantie, en 2 hobbys gaan mee: wandelschoenen en mn zijspan. Als ik kilometers op het span wil maken, ga ik zonder mn vrouw van huis..😇

EHE

3StateS
1 feb 2010
5.763
193
43
Twente
1407217

Het gaat juist helemaal niet hard.... Er heerst volop chaos, maar alleen daar heerst creativiteit.

Maar er wordt nu wel serieus veel tijd voor vrij gemaakt de afgelopen en komende dagen.

Maar om dan te zeggen dat t hard gaat?...
Gewoon doorgaan zegt Slijptol altijd, dan ontstaat er uiteindelijk vanzelf een zijspan...

Laatst bewerkt:

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
8.186
293
51
achterhoek
Zoals meesten van jullie wel weten heb ik ooit al eens een paar LandRover Defender krik zo verbouwd dat ik de XJ er mee omhoog kan zetten zodat ik niet altijd op de knieen hoef te liggen bij het sleutelen. En voor die wie het niet weet:

Probleem hiervoor is echter dat ik het alleen bij de XJ gebruiken kan. En aangezien we een datum hebben geprikt wanneer de TRX terug verhuist van Twente naar de Achterhoek *O* *O* *O* moet ik wel iets hebben om ook de TRX op hoogte te kunnen zetten.

En omdat de TRX een paar duidelijk verschillen heeft met de XJ, geen schommelvork, geen middenboksteun etc, moest ik aan de knutsel. Ik heb er een poosje overgedacht, en heb met behulp van een MotorMover , en de bestaande krikken wat nieuws geprutst. Natuurlijk moest ik de krikken wel wat wijzigen, (één heb ik er wat ingekort aan de onderzijde) en verdient één en ander nog wat afwerking. Maar, het begin is er!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: JFJ en gee wiz

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
8.186
293
51
achterhoek
Video is helaas niet beschikbaar
Hier doet ie het gewoon, maar ik had eerst wat gekl**t met copyright enzo. (Ben niet zo handig met filmpies, was al blij dat ik 'm wat versneld en met eeen muziekje eronder kreeg. Maar muziekje was niet nog van meneer YT