Kwastert aan de TRX 850!

tja , is hoe je het bekijkt , ik heb het altijd zo gedaan ... en geloof mij , veel verder dan 850 km lol , mijn vakantie begon als ik s'morgens de deur uitging ...de reis is ook vakantie
Ja, maar het is mijn hobby. Niet die van mn vrouw. We gaan samen op vakantie, en 2 hobbys gaan mee: wandelschoenen en mn zijspan. Als ik kilometers op het span wil maken, ga ik zonder mn vrouw van huis..😇
 
Mensen, het gaat nu hard met de TRX! Zo hard, dat er geeneens tijd is voor fotoupdates })
 
1407217


Het gaat juist helemaal niet hard.... Er heerst volop chaos, maar alleen daar heerst creativiteit.

Maar er wordt nu wel serieus veel tijd voor vrij gemaakt de afgelopen en komende dagen.

Maar om dan te zeggen dat t hard gaat?...
Gewoon doorgaan zegt Slijptol altijd, dan ontstaat er uiteindelijk vanzelf een zijspan...
 
Laatst bewerkt:
Zoals meesten van jullie wel weten heb ik ooit al eens een paar LandRover Defender krik zo verbouwd dat ik de XJ er mee omhoog kan zetten zodat ik niet altijd op de knieen hoef te liggen bij het sleutelen. En voor die wie het niet weet:


Probleem hiervoor is echter dat ik het alleen bij de XJ gebruiken kan. En aangezien we een datum hebben geprikt wanneer de TRX terug verhuist van Twente naar de Achterhoek *O* *O* *O* moet ik wel iets hebben om ook de TRX op hoogte te kunnen zetten.

En omdat de TRX een paar duidelijk verschillen heeft met de XJ, geen schommelvork, geen middenboksteun etc, moest ik aan de knutsel. Ik heb er een poosje overgedacht, en heb met behulp van een MotorMover , en de bestaande krikken wat nieuws geprutst. Natuurlijk moest ik de krikken wel wat wijzigen, (één heb ik er wat ingekort aan de onderzijde) en verdient één en ander nog wat afwerking. Maar, het begin is er!



 
Laatst bewerkt:
Video is helaas niet beschikbaar
Hier doet ie het gewoon, maar ik had eerst wat gekl**t met copyright enzo. (Ben niet zo handig met filmpies, was al blij dat ik 'm wat versneld en met eeen muziekje eronder kreeg. Maar muziekje was niet nog van meneer YT
 
Om plaats te maken voor de wielophanging zijn er een stuk of wat buizen uit het bakframe verwijderd. Dat kon nou eenmaal niet anders, maar ik heb ondertussen er al de noodzakelijke buisjes in gemaakt. Ze zitten alleen nog maar gehecht, aflassen moet nog
1.jpeg
2.jpeg
3.jpeg
 
Het komt er op neer dat de voorste vloer laag ligt , en middelste en achterste deel van de vloer liggen 10 cm hoger. De voorste draagarm blijft in het zicht.
Onder het achterste deel, onder de stoel dus, komt nog een bagae vak.

Voor de sluiting daarvan wil ik een kabelbedient buddyseat slot gebruiken. Heeft iemand toevallig nog wat liggen?
 
Joost Woesthoff in Brummen heeft er genoeg liggen van elk Japans merk

* even een opmerking wat is de afstand tussen je rechter uitlaat demper en je brandstoftank ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan