Kwastert aan de TRX 850!

Erg mooi, vooral het spuitwerk en tankvak. Echt netjes.

Maar mag ik ook wat zeggen wat mij stoort? Hopelijk kunnen jullie dat ook hebben?
Ik vind de spatbordsteun van het bakwiel een beetje 'geknutsel' tov de rest, niet mooi gemaakt. En zie ik daar nou 4.8 bouten zitten? Lijkt met een soort hoeklijn een steun gemaakt te zijn.
Al voldoet 4.8 voor deze toespassing, ik wil het nog niet in mijn werkplaats hebben. Te vaak bijna mis gegaan.

Verder hulde natuurlijk, hoop hem snel eens live te bewonderen.
Scherp gezien, die bouten. Alle bouten worden nog vervangen, door juist spul. Wat er nu inzit is allemaal nog uit de 'rommelbak'. De boutenlijst is klaar, wordt bij elkaar gezocht en dan wordt elke bout volgens sterkte en op moment geplaatst.
 
Mooi, zo doe ik het trouwens ook. Gebruik bouten en soms zelfs draadeind. Als alles naar het zin is maak ik een boodschappenlijstje en ga langs de bouten boer.
 
Schitterend! Echt prachtig!

Kleppie in de tank ziet er ook erg profi uit !

Ik denk alleen dat je berging in het vooronder van je bak niet waterdicht zal blijken.
 
Schitterend! Echt prachtig!

Kleppie in de tank ziet er ook erg profi uit !

Ik denk alleen dat je berging in het vooronder van je bak niet waterdicht zal blijken.
Dat weet ik wel zeker. Maar dat hoeft ook niet, want ik denk dat ik daar nog een waterdichte 'zak' in maak van zeildoek. En ik heb 'm in principe bedacht als bergplaats voor mn helm als ik het span ergens parkeer.
 
Als je zo je eigen topic eens terugleest, dan zie je toch opmerkelijke wijzigingen. KOmt ook doordat we al iets langer bezig zijn dan vooraf gedacht, gepland of gehoopt...
.
aap.jpg
Proefzit.jpg
 
Omdat ik ook met de TRX van plan ben treffens te bezoeken, moet er natuurlijk bagage mee kunnen. Dus ik heb maar even een framepje in elkaar geknutseld voor de koelbox. Daar kunnen wel een paar flessen SpaRood en een paar zak krentenbollen in. En een paar Drybags voor de tent, slaapzak en slaapmat, en overige zooi die ik altijd denk mee te moeten slepen....
Het framepje met koelbox is er in enkele tellen af te halen, ik wil niet altijd als koelwagen rondrijden.😇
IMG-20200201-WA0042.jpeg
IMG-20200201-WA0048.jpeg
IMG-20200201-WA0046.jpeg
IMG-20200201-WA0044.jpeg
IMG-20200201-WA0040.jpeg
 
Mooie foto's. Ziet er allemaal heel mooi uit. Vraagje; Waar is je remschijf aan de voorkant? Komt dat nog of kijk ik niet goed?
Verder alleen maar complimenten.👍
 
FB_IMG_1515216797924.jpg


Verder best met bosso eens, een box achterop zou niet misstaan. Slijptol heeft toch een Engels wiel? Nette alu box met rondingen in deksel?
 
  • Haha
Waarderingen: EHE
Spoedig, in dit theater...... er wordt , zelfs op dit moment, volop aan gewerkt!

Bekijk bijlage 1462626
Ja, het was best een productief zaterdagavondje...

En dan wordt je de dag after wakker in de chaos...
Eerst maar eens wat orde scheppen, maar ik heb goede hoop dat Kwastert volgend weekend misschien wel eens voor t eerst zijn voorrem kan gaan testen...

IMG_20200202_1018146.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan