Kwastert aan de TRX 850!

15818665785615977898571123409909.jpg
15818665998815876783322040810049.jpg
 
De eerste 120km zitten erop. Alles functioneerd zoals het bedacht is. Ik moet alleen nog rekening houden met de voorrem. Daar zitten nog een paar aandachtpuntjes aan mbt de temperatuur van de onderdelen. En de draagarmen, daar moeten ook nog een paar ander voor komen. Maar dat heeft met mileage te maken, dus 1000 km kunnen ze wel aan.
 
Geweldig mooi Kwastert. Ben zeer benieuwd om hem in het eggie te zien.
 
Wel grappig, maar jalours, nee. Ik vind jouw krikken mooier.
En een Niva, ja, dat zou ik ook wel willen. Maar ik kies mijn auto's op kosten, prijs en praktisch (in die volgorde), heel gek maar dan komt een Niva niet in de top tien.
 
Wel grappig, maar jalours, nee. Ik vind jouw krikken mooier.
En een Niva, ja, dat zou ik ook wel willen. Maar ik kies mijn auto's op kosten, prijs en praktisch (in die volgorde), heel gek maar dan komt een Niva niet in de top tien.
De krikken zijn versleten. Er is er van de week één gesneuveld. Draad in de bus versleten. Nu ken ik een ontwerper, die daar ook niet van opkeek😇😇
 
Ik heb vandaag een paar ritjes gemaakt met een action camera. Dat geeft wel een leuke indruk van wat 'onze' stabilisatorveer voor arbeid verzet.

Bakwiel opname

Voorwiel filmpje

Let niet te veel op de kwaliteit, ik heb geen kaas gegeten van video's bewerken, knippen of wat dan ook. Ik heb ook geen zin om daar m'n hobby van te maken O-) . En de camera kostte Sinterklaas €27.50 _O-
 
Uitbreiding in de werkplaats! Ik heb een TAKRAF op de kop getikt. Dat zullen Halflive en Hellracer kunnen waarderen!
Ik heb vanavond even krachtstroom bij de brug gebracht, en hij doet het
Uitbreiding in de werkplaats! Ik heb een TAKRAF op de kop getikt. Dat zullen Halflive en Hellracer kunnen waarderen!
Ik heb vanavond krachtstroom bij de brug gebracht, en hij doet het!

 
Ik heb de TRX eens aan een 750km inspectie onderworpen. Eerst meende ik dat alles in orde was. Maar, zoals altijd, moet je niet met een half oog kijken, je doet het goed of je doet het niet
20200328_180820.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan