Kwastert aan de TRX 850!

Rare opmerking. Feit dat jij je dat afvraagt zegt meer over jouw dan over mij.......
Ik vind dat helemaal geen rare opmerking. ;)

Net als mijn vlauwe grapje over raggende schilders busjes. O-)

Is volgens mij 'n combinatie van de droogkloterij die hier wel vaker gangbaar is, met een vleugje jaloezie van onze kant. :o
 
Ik vind dat helemaal geen rare opmerking. ;)

Net als mijn vlauwe grapje over raggende schilders busjes. O-)

Is volgens mij 'n combinatie van de droogkloterij die hier wel vaker gangbaar is, met een vleugje jaloezie van onze kant. :o

Oh, is het m dat.... aan jalouzie gaat de wereld kapot! Wees tevreden met wat je hebt. En als je dat niet bent, kom van de bank en ga aan de slag!
3States was wel tevreden, maar het kan altijd beter. (En ze zaten geen van 3en al veel op de bank!}
 
Laatst bewerkt:
Rare opmerking. Feit dat jij je dat afvraagt zegt meer over jouw dan over mij.......
Was inderdaad volkomen als grapje bedoeld, normaal kan dat op MF ongeveer enkel op de zijspan afdeling. ;)

En jaloezie heb ik net als jij geen last van hoor, zeer tevreden met wat ik heb en doe.
 

Bijlagen

  • 68752566_2290281427968650_8996845046368043008_o.jpg
    68752566_2290281427968650_8996845046368043008_o.jpg
    269,9 KB · Weergaven: 12
jammer maar helaas... maar volgens mij heb je niks te klagen... wat een lekkere vakantie!


krijg je m nog wel op tijd weer een beetje toonbaar voor het BOT?
 
jammer maar helaas... maar volgens mij heb je niks te klagen... wat een lekkere vakantie!


krijg je m nog wel op tijd weer een beetje toonbaar voor het BOT?
Ik klaag ook zeker niet. Mooie vakantie gehad, lekker gereden, lekker gewandeld, MiniKwastert 😆 kwam ook nog langs om te downhillen en we hadden het weer dat de meeste nederlanders hadden willen hebben.

Schoonmaken gaat nog lukken, keer de tuinslang erover en het lijkt al weer heel anders.
 
Ik ben weer aan het prutsen geslagen. Voor treffens of kampeertripjes propte ik tot nu de zooi in 3 drybags, en dat bond ik dannop de bak. Koelbox met een paar sapjes achter de stoel en gaan💪.

Nu heb ik op het BOT gezegd dat ik ook eens mee zou gaan naar het AET, (ben bang dat corona roet over het speenvarken gaat gooien)en dan geven die drybags toch wat
gedoe. Je kunt niet makkelijk wat pakken, je moet alles vastknopen, en bij slecht weer is het toch verrekte handig wanneer je een treffenkist hebt die je met maximaal 1 spanbandje vast op het span kunt zetten!

Dus.....
IMG-20200919-WA0024.jpeg
IMG-20200919-WA0026.jpeg
IMG-20200919-WA0028.jpeg
IMG-20200919-WA0030.jpeg
 
Met al die bergvakken krijg ik wel een boel verschillende sleutels op mn span. Weet iemand een handigert die passende cilinders kan maken, zodat ik mn sloten allemaal met één sleutel kan bedienen. Met woningsloten is dat geen probleem, maar met motorsloten??
 
Met al die bergvakken krijg ik wel een boel verschillende sleutels op mn span. Weet iemand een handigert die passende cilinders kan maken, zodat ik mn sloten allemaal met één sleutel kan bedienen. Met woningsloten is dat geen probleem, maar met motorsloten??
Mooi werk. BMW heeft een 1 sleutel systeem. Wellicht hebben ze ook losse sloten. Motoport Zelhem heeft misschien nog wat over, en anders die kennis in Zutphen.
 
Ik denk niet dat ik BMW cilindertjes in mn Yamahasloten geprutst krijg. Zeker niet in tank- en contactslot.

Ik denk meer aan een slotenmaker die het voor elkaar krijgt de cilindertjes te openen, en de palletjes uitwissellen kan, zodat ze gelijksluitend worden.
 
ls je sleutel in een cilinder past kan je hem zelf pasmaken door de uitstekende lipjes af te slijpen. Dan praat ik wel over simpele slotjes van koffers ofzo.
 
Ik denk niet dat ik BMW cilindertjes in mn Yamahasloten geprutst krijg. Zeker niet in tank- en contactslot.

Ik denk meer aan een slotenmaker die het voor elkaar krijgt de cilindertjes te openen, en de palletjes uitwissellen kan, zodat ze gelijksluitend worden.
Ik heb dat zelf al een paar keer gedaan (wel met BMW sloten). Het laatste palletje van de cilinder is een veertje dat de cilinder in het huis houdt. Meestal zit er ter plekke een gaatje waardoor je met een paper clip dit veertje in kan drukken. Dan trek je met de sleutel de hele cilinder er uit. Als je dan de sleutel er uit trekt kan je de plaatjes wisselen, of weer bij elkaar zoeken omdat ze door de schuur gespat zijn.
Als basis moet je dus ergens Yamaha koffer/buddy/tanksloten vinden.

Edit, Yamaha is hetzelfde, zie vanaf ongeveer 1:00
 
Terug
Bovenaan Onderaan