Kwastert's XJ 900 Roberts met EZS RX1, tweede hoofdstuk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk eens naar een Moto Morini Corsaro. Maar ik vind die dubbele lampjes als het niet origineel is niet zo'n succes. Maar het kan best mooi staan bij jou motor, je weet het niet.

Mooi helder glas naked british style koplamp gekocht voor mijn Voxan bij westland customs.
Die hebben wel meer mooi spul te koop.
 
Nog maar 10 dagen Kwastert!
Dat wordt nog haasten.

Maar waarom probeer je niet die koplampen van een Buell erbij te krijgen?

We gaan met de huidige lamp naar Weiswampach hoor! De lampen van een Buell zijn zeer zeldzaam. De lampen van een BMW 1150GS, of van een F800R zijn ook mooi, maar voor die dingen vragen ze nog zomaar €200.00 voor. En ik weet niet of ik wel BMW onderdelen op m'n brommer wil....... :9
 
Die BMW lampen met die half dicht geknepen uitkijk? Moet je smaak zijn hoor ;)
Buell's zijn er toch zat gebouwd? Al naar die dingen gezocht dan?
 
Jawel maar ik heb een F800ST die ik wil ombouwen naar een R en dat gaat niet zomaar ivm de canbus. Ik had er niet aan gedacht dat jij vanaf de fitting niets gebruikt. Even voor je info: de koplamp van de F800GS is hetzelfde.
 
Ja, leuk, maar er komt een flyscreen van een Buell op. :]


Geen stuurkuip van een Kawa, of van een Soes. :P :+


ok ok ok got the message hahaahhaha , maare oplossing met de 2 koplampjes en flyscreen wordt best ruig denk ik!!
Heb je het al even gefotosjopt? of uuuh

gr Wilhølm (back From france! dag na aankomst eerst 100km op mijn span weze rije!! wel frappant dat ik mijn solo laat staan en gelijk op het span stap :] )
 
Ziehier de nieuwe koplamp welek op de Yamaha komt. Zit nog wel wat werk in, maar werken is het mooiste wat er is! :X


full
 
Op de foto is niet te zien hoe groot ze zijn. zo'n 70mm per lamp? Leuke unit zo.
Past qua glas sowieso bij het bouwjaar van de motor.
 
Ziehier de nieuwe koplamp welek op de Yamaha komt. Zit nog wel wat werk in, maar werken is het mooiste wat er is! :X


[afbeelding]

Neus van een GS er onder
full


:+


geintje heur :$ , ik houd wel van zo'n dubbele koplamp *O*
pas je de Buell screen dan nog aan? Of komt er toch wat anders boven nu?
 
Laatst bewerkt:
Op de foto is niet te zien hoe groot ze zijn. zo'n 70mm per lamp? Leuke unit zo.
Past qua glas sowieso bij het bouwjaar van de motor.


Nee hoor, ze zijn 14cm per stuk. Ik wil wel een beetje lichtopbrengst houden het geheel is 29 cm, net iets minder dan de breedte van het vliegenscherm.
Ik vind helder koplampglazen zo vreselijk 2011................ :9 Als m'n brommer nou Lorenzo's kleuren had was het wat anders. ;)
 
Neus van een GS er onder
[afbeelding]

:+


geintje heur :$ , ik houd wel van zo'n dubbele koplamp *O*
pas je de Buell screen dan nog aan? Of komt er toch wat anders boven nu?

Omdat EHE vindt dat overal de Slijptol in moet om het minder te maken, gaat dat hier dus ook gebeuren. O-)
Ik ga wel van de Buell uit ja
 
Ik heb lang hierover lopen te dubben, maar deze zijn 11 cm. Als ik de beoordelingen lees op motozoom zijn het fantastische lampen. Als ik de beoordelingen op Louis.de lees dan hebben ze slechte lichtopbrengst en scheuren de lamphuizen om de haverklap.
Daarom heb ik voor originele Yamaha FZR600 lampen gekozen. Ik gok erop dat ik de achterkant zo kan wegwerken dan je er niet veel van ziet. Ik zal een freempje voor de lampen moeten maken. Ook wil ik er een lasdoos boven prutsen waar ik de kabelboom in wegwerk.
 
Een gewone ronde koplamp is al bijna 20cm. Ik denk dat 29 veel te breed is, maar wil eerst het resultaat afwachten voor ik commentaar geef. Heb je in 2x 14cm geen ruimte zat voor je kabelerij dan?
 
Veel plezier daar. Vind mini kwastert en die grote ook, vast mooi ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan