Bij mij werkt dat wel, alleen was het stukkie dat ik had tekort, en hangt zich daardoor op in de slang.En hij heeft t overleefd... Werkt dus
Bij mij werkt dat wel, alleen was het stukkie dat ik had tekort, en hangt zich daardoor op in de slang.En hij heeft t overleefd... Werkt dus
Die kan dan mooi aangeven hoe diep je tank is.Dat blijkt niet te werken, want dat zinkt. dan heb ik een zinker ipv een drijver![]()
Gewoon een druppel kleurstof in de benzine doen na t tanken..ik zoek ook nog een oplossing voor hetzelfde, ik heb alleen niet veel vertrouwen in een balletje in de slang.
een slang is niet vorm vast, en mischien kan daarom het balletje vast gaan zitten in de slang, denk je nog genoeg benzine te hebben zit dat ding gewoon vast![]()
Ja hoor, je ziet het goed genoeg zonder dobber. Ik ga het (voorlopigGewoon een druppel kleurstof in de benzine doen na t tanken..
Maar ook zonder dobber denk ik dat je t prima kan zien.
Onder t rijden is t mjsschien een uitdaging omdat t achter je zit, maar als je er even de moeite voor neemt en even tegen t slangetje tikt...
Ik zal er eens heen mailen. Tot op heden nog geen nieuwe benzineslang mogen ontvangen........Ik denk dat je ze het voordeel van de twijfel moet gunnen. Ik begrijp dat ze contact met jou hebben gezocht en niet andersom?
Deal. Voor de verzendkosten mag je het hebben. PM ff waar je huis woont.Het lijkt verdomd veel op de originele BMW benzineslang. Als je er niets mee kunt wil ik het wel overnemen.