Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ook al te vaak...

daarom heb ik ook een veto uitgesproken dat de TRX absoluut voor nood wel geschikt moet blijven of kunnen worden voor personen vervoer....
Die TRX moet zn betrouwbaarheid eerst maar eens bewijzen....😱
 
  • Haha
Waarderingen: EHE
oei... maar op wie moeten we dan vertrouwen?.... Ad met zijn 1 zitter zijspan? Ik met een ouwe GL? of ooit nog eens met een betrouwbare Italiaan?....
 
Wij zijn ondertussen met glasbokkenkar en XJ aangeland in Tirol. De Gerlospass en de Zillertaler Hochstrasse al bedwongen. Mooi werk!
IMG-20190805-WA0005.jpg
IMG-20190804-WA0002.jpeg
 
Morgen weer op de Achterhoek aan. Ik heb elke morgen een paar uurtjes gereden. Ik heb ongeveer 1700 kilometer gemaakt, waarbij er dus eigenlijk geen saaie verbindingstukken nodig waren. Wel meerdere malen dezelfde wegen gereden, maar dat doet Rossi ook.....
Het enige dat ik aan de XJ heb hoeven doen is tanken, en geregeld even met een busje Teflonspray rond, omdat we 's nachts best veel regen gehad hebben. En XJ heeft buiten geslapen. Ik heb onderweg één keer flink regen gehad, wel geregeld dat sochtends de weg nog nat was.
Maar meestal was het mooi weer, en ongeacht het weer waren alle kilometers prachtig!!
 
's Ochtends beetje bijtijds opstaan, vóór 8 uur rijden. 17km van Zell naar Gerlos. Dan door over dd Gerlospass naar Krimml. Keren en weer terug naar de mautstelle. Dan nog een keer afdalen naar Krimml, en op de terugweg naar de mautstelle begint het dan druk te worden. En dan weer terug via Gerlos naar Zell, ongeveer een ritje van 80 km. Dan nog mooi naar Alpbachtal, Zillertaler Hochstrasse, Stilluptal of Zillergrund. Hochfugen is ook mooi om naar toe te rijden, en nooit druk. Allemaal prachtig, maar wel allemaal smal dus hard gaat dat daar niet. En na 9.30 komen de campers en dagjes mensen, dan is het mee sukkelen in de rij.

11.00 s ochtend terug, wandelschoenen aan en dan de bergen in. Topvakantie!
Screenshot_20190820-200958_Samsung Internet.jpg
 
Ja erg mooi daar, zijn er zelfs 2x in dezelfde plek geweest (camping 'Hell' in Fugen) dat is normaliter eigenlijk een beetje tegen onze principes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan