Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik blijf je spul een prachtige combi vinden. De XJ's zijn erg betrouwbaar. Ik hoop dat je met je nieuwe een net zo goede fiets hebt, stuurgedrag zal wel goed zitten. Blokje vergt denk ik meer TLC dan de XJ.

Mooie reis geweest.
 
Ja erg mooi daar, zijn er zelfs 2x in dezelfde plek geweest (camping 'Hell' in Fugen) dat is normaliter eigenlijk een beetje tegen onze principes
Camping Hell hebben wij ook al eens een jaar gestaan.
Ik blijf je spul een prachtige combi vinden. De XJ's zijn erg betrouwbaar. Ik hoop dat je met je nieuwe een net zo goede fiets hebt, stuurgedrag zal wel goed zitten. Blokje vergt denk ik meer TLC dan de XJ.

Mooie reis geweest.
Dit blok heb ook veel aan gedaan hoor. Betrouwbaar was ie wel, een oliezuiperd was het ook. Ik heb nu, in 1700 bergkilometers een 1/3ltr olie bijgevuld. Das alles.
 
Volgend jaar hebben wij plannen voor de Köningssee. Blijft fascineren de Alpen, hoe vaak je er ook rijdt.
 
Oei, dat is lang geleden dat hier wat gepost is! Dat komt als je meerdere spannen hebt! En daarom:

Het moment is daar, de Yamaha XJ900F met EZS RX1 is te koop. Als graag er liefhebbers zijn dan graag via PM. Ik laat 'm hier een paar dagen staan, daarna gaat ie op Marktplaats ed.
 
Oei, dat is lang geleden dat hier wat gepost is! Dat komt als je meerdere spannen hebt! En daarom:

Het moment is daar, de Yamaha XJ900F met EZS RX1 is te koop. Als graag er liefhebbers zijn dan graag via PM. Ik laat 'm hier een paar dagen staan, daarna gaat ie op Marktplaats ed.

Voor de liefhebbers: m'n vraagprijs is €5250.00
 
Lijkt me heel redelijk. Jammer van de motor. Als er een XJR1300 aan had gezeten had je volgens mij het dubbele kunnen vragen. Maar ja, als, als, als.

Wat is er jammer aan de motor?
Ik heb er vaak achteraan gereden maar nooit het idee gehad dat hij in de weg reed.
 
  • Haha
Waarderingen: EHE
Moet je snel kwijt kunnen zijn. Ik heb laatst een interesse peiling gedaan op FB voor mijn EML, werd gebombardeerd met PB-tjes. Erg veel interesse voor nette, complete spannen.
Schijnbaar is er veel vraag, weinig aanbod.
 
Moet je snel kwijt kunnen zijn. Ik heb laatst een interesse peiling gedaan op FB voor mijn EML, werd gebombardeerd met PB-tjes. Erg veel interesse voor nette, complete spannen.
Schijnbaar is er veel vraag, weinig aanbod.
ik weet dat er altijd voor alles en nog wat interesse is MAAR als puntje bij paaltje komt dan komt de kat op de koord , moet eerst nog thuis vragen , heb nog een motor die ik eerst moet verkopen , wil hem aan de halve prijs enz
 
ik weet dat er altijd voor alles en nog wat interesse is MAAR als puntje bij paaltje komt dan komt de kat op de koord , moet eerst nog thuis vragen , heb nog een motor die ik eerst moet verkopen , wil hem aan de halve prijs enz
Thuis vragen, das vaak het grootste probleem😆
 
Wat is er jammer aan de motor?
Ik heb er vaak achteraan gereden maar nooit het idee gehad dat hij in de weg reed.

er achter rijden is ook een veiligere plek gebleken te zijn dan om er voor te rijden... O-)

(dat is trouwens niet omdat er onderdelen afvliegen, maar omdat Kwastert een veiligere voorrijder is gebleken dan ik zelf)
 
Laatst bewerkt:
Wat is er jammer aan de motor?
Ik heb er vaak achteraan gereden maar nooit het idee gehad dat hij in de weg reed.
Als je hem hebt is het een prima motor, technisch gezien. Maar voor de handel is hij verouderd. Probeer maar eens een Diversion te verkopen, prima motor, zien er meestal prima uit, maar aan de straatstenen niet kwijt te raken.
 
Als je hem hebt is het een prima motor, technisch gezien. Maar voor de handel is hij verouderd. Probeer maar eens een Diversion te verkopen, prima motor, zien er meestal prima uit, maar aan de straatstenen niet kwijt te raken.
heb mij altijd laten wijsmaken dat de prijs van een zijspan het volgende is ( gaat niet altijd op maar bon ) ;
prijs van de motor x 2 + 10%
 
heb mij altijd laten wijsmaken dat de prijs van een zijspan het volgende is ( gaat niet altijd op maar bon ) ;
prijs van de motor x 2 + 10%
Daar zou de mijne dus echt niet voor weggaan. Een ZZR koop je voor rond de €1000. Maar als span is ie toch echt meer waard dan €2200

Kwastert vraagt wat mij betreft een zeer nette prijs. Ik heb mijn vorige K100 span verkocht voor exact wat ik eraan uitgegeven had (de bouw). Veel te weinig bleek misschien want ik had diverse mensen die zeiden; daar had ik hem ook wel voor willen hebben.
Met een span is het ook zo dat niet iedereen zelf wat kan bouwen. Laat het maar eens doen door een bedrijf, jij weet als geen ander wat dat kost...
 
Laatst bewerkt:
heb mij altijd laten wijsmaken dat de prijs van een zijspan het volgende is ( gaat niet altijd op maar bon ) ;
prijs van de motor x 2 + 10%

Lijkt me ook sterk. Mijn oude R100RT was rond de 1000 waard. als span 5500. Als je laat bouwen en een nieuwe trekker gebruikt klopt het vast vrij aardig. Spannen zijn, mits goed onderhouden en gebouwd, vaak een veelvoud van de solo waard. Om terug on topic te komen, de fiets van Kwastert vind ik niet te gek geprijsd. Mooie prijs voor een mooie fiets.
 
Daar zou de mijne dus echt niet voor weggaan. Een ZZR koop je voor rond de €1000. Maar als span is ie toch echt meer waard dan €2200

Kwastert vraagt wat mij betreft een zeer nette prijs. Ik heb mijn vorige K100 span verkocht voor exact wat ik eraan uitgegeven had (de bouw). Veel te weinig bleek misschien want ik had diverse mensen die zeiden; daar had ik hem ook wel voor willen hebben.
Met een span is het ook zo dat niet iedereen zelf wat kan bouwen. Laat het maar eens doen door een bedrijf, jij weet als geen ander wat dat kost...

zo werd verteld vroeger als je hem aan een handelaar zou willen overlaten ... ik begrijp het wel , maar een prijs komt zo maar niet uit de lucht vallen , moet toch ergens beginnen... en de prijs is nog steeds wat de zot er voor wilt geven ....

en ja , ik heb hier en daar al enkele prijsjes van bedrijven gekregen hahahah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan