Kwastert's XJ900 Roberts met EZS RX1

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Stand the heat" betekent, in die context, kunnen omgaan met (gefundeerd) commentaar.
Dat is wat anders dan uitgescholden worden

Ik vind het wel heel mooi worden. Een klein stukje eraf en een beetje zakken , meer niet aan doen.
Een kwartje per foto vragen op het EGT en je hebt hem zo terug verdiend.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk ben ik niet iemand van schermpjes, maar ik vind zeker niet slecht ogen ...
In ieder geval beter dan de het gele geval(letje).

Blijft het zwart?
 
Persoonlijk ben ik niet iemand van schermpjes, maar ik vind zeker niet slecht ogen ...
In ieder geval beter dan de het gele geval(letje).

Blijft het zwart?

tja , ik vindt het gele gevalletje ook wel niet mis , maar of het iets uithaald , wat toch de bedoeling is , dat betwijfel ik......

Op de FC6 had ik een winkelruit , en dat hielp ook niet veel , de badwing van de HD daarentegen haalde wel wat wind uit mijn gezicht , maar met een zijspan de meeste wind komt van de kant van het span.......
 
ik denk dat een ZRX kuipje ook wel mooi zal staan......je had ook honda's met een dergelijk kuipje met 4kante koplamp.....!! of een gasmasker erover !!! 8-)
 
tja , ik vindt het gele gevalletje ook wel niet mis , maar of het iets uithaald , wat toch de bedoeling is , dat betwijfel ik......

Op de FC6 had ik een winkelruit , en dat hielp ook niet veel , de badwing van de HD daarentegen haalde wel wat wind uit mijn gezicht , maar met een zijspan de meeste wind komt van de kant van het span.......

Let wel: het gaat mij niet om de wind- of weersbescherming. Het gaat om het opvullen van het gat tussen de koplamp en de tellers
 
( hee Q-bird, heb je nu al eens een eigen topic geopend ipv grijze geitebreierfoto's op een leuk informatief topic te posten........Tip: "ouwe manne op guzziTopic" of zo ........ :Z )
 
Gewoon erop zetten en niet te veel advies meer vragen want je topic zit bijna vol!

Ik vraag geen advies, ik denk hardop.

En een deel twee is gauw gemaakt, zodat oude grijze geitebreiers gewoon andermans zijspan kunnen becommentariëren met leuke Oud Hollandsche Spreekwoorden & Gezegden (afzeiken :X :X ) in plaats van zelf een "ouwe manne op guzziTopic" te openen.

(Zo, dat is er uit!)
 
Ik vraag geen advies, ik denk hardop.

En een deel twee is gauw gemaakt, zodat oude grijze geitebreiers gewoon andermans zijspan kunnen becommentariëren met leuke Oud Hollandsche Spreekwoorden & Gezegden (afzeiken :X :X ) in plaats van zelf een "ouwe manne op guzziTopic" te openen.

(Zo, dat is er uit!)
;)
 
toch heeft het wel wat zo......
full
 
Ik vind de optie van Wilholm kewl :} :}

Het huidige gele "schermpje" vind ik niet zo, en het Buell-dingetje past niet helemaal in de stijl van de Yamaha ... Het kuipje wat Wilholm schetst doet erg denken aan het originele Yamaha kuipje wat geleverd wordt voor de XJR ...
 
Heb je kewl ook weer haha, ja ik vind dat ook wel wat Kwastert, maar LAGER!!
 
Kan zijn dat de verhouding nie helemaal klopt, in werkelijkheid is de ZRX-kuip misschien iets groter.
Enig probleem: kuipjes zijn moeilijk 2ehands te vinden, en nieuw niet te betalen....... -O-

Maar vooropgesteld: (zoals ik al eerder postte) Tis gewoon heel gaaf span!! :}
 
ZRX kuipje idd. Ik vind het zeker wel wat. Past goed bij het geheel.
Ik had zo'n kuipje ook op mijn Sabre. Dat was een aangepaste van een VF750F
Daar zit ook een rechthoeklamp in, die je tegenwoordig in helder kan krijgen. Het is toevallig de zelfde maat als van een chevy pickup (koekblik)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan