Kymco agility 150 4t (motorscooter)

tzr dick

Die hard MF'er
14 sep 2007
594
0
badhoevedorp
Merk Kymco
Model Agility
Versie City 150cc 4 takt
Bouwjaar 2010
Kilometerstand1750
Hijrbij bied ik mijn motorscooter aan. Hij gaat weg inverband met aankoop van een ducati monster *D

De Kymco heeft een rustig lopende motorblok. Wanneer de scooter stationair draait, is hij nauwelijks hoorbaar. Daarnaast loop hij zeer zuining omdat het een 4takt is.

Wat betreft het vermogen, in de stad zeker ruim voldoende. Bij de stoplichten ben je vrijwel elke auto de baas. De scooter loopt vrij vlot door naar de 80km/u. De top snelheid is tussen de 110/120, je komt dus goed de snelweg op.

Het weggedrag is goed , hangt lekker in de bochten en voelt stabiel aan.
De zithouding is goed te noemen, ook passagiers zitten goed op deze scooter.

Al met al een zeer complete scooter die perfect zijn werk kan doen in het stadsverkeer en de regionale wegen. Goede afwerking en de juiste materialen zijn bij deze scooter gebruikt.

Op de scooter zit een ingebouwd alarm, zijstandaart)
Alle boekjes, bonnetjes + reserve sleutels aanwezig!!
2 maanden fabrieks garantie!!!!!!



Vaste Prijs: 1700

Foto's: scroll naar benee!!

Kortom: complete goedkope motorscooter die erg zuinig loopt en die goed meekomt in het verkeer. :]

Voor foto's kunnen jullie me altijd mailen!(zal proberen van de week wat foto's te schieten

Met vriendelijke groet,

Dick Meijer
 
Laatst bewerkt:
leuke scooters dit alleen een nieuwe is 1999euro misschien is je prijs een beetje aan de hoge kant.

kick omhoog
 
leuke scooters dit alleen een nieuwe is 1999euro misschien is je prijs een beetje aan de hoge kant.

kick omhoog

Bedankt voor je reactie, De scooter kost inderdaad nieuw 1999,- daar kwam nog bij de afleverkosten/rijklaarmaken, kentekenkosten en alarm.

Bij serieuse intresse valt er altijd nog over de prijs te praten.
 
Wat leuk ik had vroeger een Kymco Superboy ging supersnel jonge!
 
*D
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan