Kymco DownTown 350

12 jul 2013
107
0
Den Haag
20.000 km beurt laten uitvoeren, waaronder nieuwe V-riem (Malossi Kevlar) en nieuwe rollen. Hij rijdt weer als de brandweer :-)

Onderussen ook even op de nieuwe Vespa GTS super gezeten en gevoeld (niet gereden). Mat grijs. Ik vind m wel heel mooi. Maar ik denk toch te weinig kracht voor snelweggebruik, wat ik nogal vaak doe..

12 jul 2013
107
0
Den Haag
Scooteraars,

niet echt veel nieuws hier over de Downtown 350i. Toch wilde ik even melden dat ik weer op de motor ben gestapt. Ik heb gekozen voor een DCT fiets, eigenlijk wat ik altijd al wilde sinds Honda de DCT introduceerde.

Ondanks dat, ik vind de DT 350 echt de beste motorscooter die ik heb gehad. En dat zijn er best wat! Veel veilige kilometers toegewenst!

cheers

Bigsingle

12 jul 2013
107
0
Den Haag
Thnx Jan,

ik vind de DCT geweldig. Wat een mooie techniek. Ik zat nog te twijfelen aan de AK 550, maar toch voor de Honda CTX gekozen. Het was de laatste nieuwe in Nederland, voor zover ik weet.

Toch draag ik de Kymco's en warm hart toe. Heel veel plezier van gehad :-)

Bigsingle

WebEngine

MF veteraan
24 nov 2010
3.611
4
Haarlem
...Toch draag ik de Kymco's en warm hart toe. Heel veel plezier van gehad :-)

Bigsingle
Zelfde hier, ik rij nu de X-ADV model 2018, tijdje op zitten wachten en uiteindelijk in mei op kunnen halen bij Goedhart.
Het is de modernste DCT, die net even meer kan als het oorspronkelijke model wat in Mei 2017 was uitgekomen, een prima adventure-scooter overigens, en toch waren sommige dingen nog niet zo gek bij de Kymco, stoor me zelfs aan sommige simpele knullige dingen die ze bij Honda kennelijk niet onder de knie hebben.
Neem b.v. de buddybak verlichting die is bij een moderne Kymco uitgevoerd met een lichtgevoelige sensor, bij Honda is het nog gewoon zo'n achterlijk lampje via schakelaar in byddy mechanisme, zelfde geld voor de telescoopvering van buddybak, die was veel beter geregeld bij mijn Xc dan bij de Honda, en toch kost de Honda meer als het dubbele van de Xciting.
Zo zijn er nog wel een paar kleine details die me wel bevielen bij de Kymco.

Mvg. Jan