Kymco PeopleGT 300

Is klote zeg. Maar je weet; gedult is een schone zaak. Dus; niet gelijk kopen maar de tijd er voor nemen.
Kan je een hoop geld schelen. Ofbwel de nieuwe kopen omdat ie gunstig geprijst is of de laatste bv,
en da die andere tzt verkopen. Als je dat financieel trekt.
 
Ja verbaasd me altijd weer, zet ik hem te koop op marktplaats voor 2850 raak ik hem niet kwijt,staat ie later bij de de dealer gaat ie voor 3700 weg.

Ja he,er zijn altijd mensen die (de zekerheid van) een winkel prefereren
boven een particuliere aankoop,ook al scheelt t een boel geld,
maar nu zijn er wel 3 partijen blij,prima toch.
 
Hoihoi, voor de Kymco van mijn vrouw hebben we een nieuwe radiateur nodig. De eerste vanaf de distribiteur uit België was beschadigd in de doos... kwart van alle lamellen was dichtgedrukt!
Nieuwe bestellen duurt nogal even:we wachten al vanaf 6 juni! Schint uit Korea te moeten komen.

Is dit normaal voor Kymco onderdelen? Wat zijn jullie ervaringen?
 
Radiateur OEM nummer: 19010-LGE5-E00

In Duitsland momenteel wel op voorraad bij de importeur, in NL. niet op voorraad
Hoe dat bij jullie in elkaar zit weet ik niet precies omdat de BE importeur gezamenlijk opgaat met LUX en stukje Frankrijk.
Zulk soort stukken gaan bij bestellen normaliter met het vliegtuig, dus een weekje of 3 zou denk ik reëel zijn?

Radiateur 19010-LGE5-E00 kost trouwens 178,13 EUR
Wat was jou prijs?

Mvg. Jan

p.s.
uit Korea komen geen scooter onderdelen, je verspreekt je ;)
 
Taiwan? Ook goed. 6 juni is de scooter naar de reparateur gegaan sinds 14/15 juni wachten we dus al op een nieuwe, goed radiateur.
Eind van de week maar eens overleggen anders kijken of we in Duitsland wat kunnen regelen.
 
Status is 'geel' in Duitsland dit betekend nog weinig/enkele leverbaar bij de importeur.

Als je reeds uit de garantie bent dan ga je maar vertellen tegen je garagist dat je de opdracht van inkoop wil cancelen, het duurt immers te lang, zelf heb je hem met één (goede) week in huis.
Dan wel ook eerst even aankijken of je garagist daar wel in mee wil gaan en hij hem evengoed uiteindelijk nog wel voor je wil monteren... tenzij je dat natuurlijk zelf wil gaan doen, want dat is ook wel te doen.

Zondag's of Maandag's betaald betekend meestal Zaterdag's in huis en anders de Maandag erna.

19010-LGE5-E00 Kühler 178,13 EUR*


>>>> Here you go

Verzendkosten naar België zijn waarschijnlijk ongeveer 12 euro (NL is 9,60 euro)

Zandri in NL. die hem momenteel niet heeft zou hem met 3 dagen bij je thuis hebben.

In Italië kost hij 155 euro in Griekenland 145 euro... etc. etc.

Graag hoor ik wel nog even jou prijs van de radiator die je bij je garagist zou moeten betalen.

Mvg. Jan

p.s.
Let op!
Betaling is niet geautomatiseerd op de website
Je krijgt na bestellen direct een mail met bestel nr. en bank gegevens & t.n.v. die je
vervolgens manueel dient in te vullen in je bank applicatie.

Georg Heider
Bundesstrasse 6
37191 Katlenburg-Lindau
IBAN: DE81 26061291 0056006500
Bestellnummer:#######
Kundennummer :#######
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan