Dat scheelt weer.Beetje mazzel vandaag
Ik ging de Leo er onder vandaan halen omdat ik in de veronderstelling was dat mijn dempingsmateriaal uit was gefikt.
Maar na demontage van de uitlaat bleek dat alleen een simpel rond plat filtertje wat tussen demper en linkpijp zit was weggebrand.
Gelukkig dus geen demper demontage + popnagel actie hoeven voeren.
Het ronde filter plaatje met diameter 49mm. en 2mm. dikte heb ik zelf gemaakt van een stukje metaal, en daar dan allemaal gaatjes ingeboord.
De uitlaat klinkt weer als nieuw.
Beetje mazzel vandaag
Ik ging de Leo er onder vandaan halen omdat ik in de veronderstelling was dat mijn dempingsmateriaal uit was gefikt.
Maar na demontage van de uitlaat bleek dat alleen een simpel rond plat filtertje wat tussen demper en linkpijp zit was weggebrand.
Gelukkig dus geen demper demontage + popnagel actie hoeven voeren.
Het ronde filter plaatje met diameter 49mm. en 2mm. dikte heb ik zelf gemaakt van een stukje metaal, en daar dan allemaal gaatjes ingeboord.
De uitlaat klinkt weer als nieuw.
De killert die bij mij weg was gefikt is nr. 57 op de tekening.
Soort van dikke stalen bus met veel gaatjes op de bodem.
Die bodem met die gaatjes was weg gebrand.
dB-killer n.57 Cod.308078804
- FORNITO IN CONFEZION
>>> PDF klikkerdeklik
Volgens mij zat er ook nog (niet op tekening) een ander simpel heel dun plat zilverkleurig plaatje bij met 3 of 5 gaatjes er in?
Die heb ik er ook eens in geprobeert maar toen was het motorvermogen helemaal weg.
Datr was duidelijk een of ander ding wat de motor zwaar afkneep.
Als je al die killers er uit zou laten en je heb er nog een sportvario in dan ga je geknipt en geschoren, ha ha een harley is er dan niks bij vergeleken