Kymko ak550 of yamaha xmax400

Status
Niet open voor verdere reacties.

enforcerer

Die hard MF'er
11 sep 2020
948
405
hallo allemaal , een klein vraagje
ik zit erg te twijfelen tussen een ak550 en een xmax400 hebben jullie enige tips en ervaringen.
de motor zal btw niet in de schuur staan en in denhaag dus alarm en gps zullen erop gemonteerd moeten worden vooral alarm.

ik hoor graag van jullie.
dankjewel alvast.
 
Het zijn beide geen motoren, vraag het eens in het scooter sub-forum.
vanaf dat je met meer dan 50cc rond rijdt zijn het motoren, hebben ook een nummerplaat, maar ik begrijp wat je bedoelt, ik rij nu ook met een scooter Kymco 550 en er morgen er veel meerijden met hun motor, ik kan meer met deze dan met mijn motoren van vroeger. en optrekken dat is leuk, maar rijden en bochten nemen is voor velen wat anders.
 
vanaf dat je met meer dan 50cc rond rijdt zijn het motoren, hebben ook een nummerplaat, maar ik begrijp wat je bedoelt, ik rij nu ook met een scooter Kymco 550 en er morgen er veel meerijden met hun motor, ik kan meer met deze dan met mijn motoren van vroeger. en optrekken dat is leuk, maar rijden en bochten nemen is voor velen wat anders.
ik zit te denken aan of een 2e hands ak550 of een tmax met gps tracker erin of een xmax 400 welke is het beste ook tegen diefstal.
 
vanaf dat je met meer dan 50cc rond rijdt zijn het motoren, hebben ook een nummerplaat, maar ik begrijp wat je bedoelt, ik rij nu ook met een scooter Kymco 550 en er morgen er veel meerijden met hun motor, ik kan meer met deze dan met mijn motoren van vroeger. en optrekken dat is leuk, maar rijden en bochten nemen is voor velen wat anders.

Ik bedoel dat de kennis van scooters daar zit dus heb je een betere kans op goed advies. ;)
 
ik zit te denken aan of een 2e hands ak550 of een tmax met gps tracker erin of een xmax 400 welke is het beste ook tegen diefstal.
oei die zijn allemaal goed denk ik toch, als je dat goed onderhoud natuurlijk, nu welke zijn het best tegen diefstal ? dat is er geen een, als ze die willen dan nemen ze die ook. gps tracker kan je daar insteken, maar die gasten kennen dat natuurlijk ook, een goed slot enz... als je ergens bent een goed slot, ook schijf rem slot,
of een goede stalling. succes je vind zeker iets dat bij je past.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan