kymko ak550 vs xmax400

enforcerer

Die hard MF'er
11 sep 2020
948
405
hallo allemaal , een klein vraagje
ik zit erg te twijfelen tussen een ak550 en een xmax400 hebben jullie enige tips en ervaringen.
de motor zal btw niet in de schuur staan en in denhaag dus alarm en gps zullen erop gemonteerd moeten worden vooral alarm.
en hoeveel kan zo,n motorblok hebben in kilometers
ik hoor graag van jullie.
dankjewel alvast.
 
Enforcerer,

Het zal helpen als je ons kan meegeven wat je met je scooter wil doen? Waarvoor en hoe je hem gaat gebruiken?
Enkel voor plezierritjes, of voor dagelijks woon-werk verkeer, of voor lange trektochten?
Altijd solo of vaak met passagier?
Rij je graag stevig door of ben je meer op comfort gesteld?
Is bagageruimte belangrijk voor jou?
En dergelijke zaken.

Ik denk dat er niet zoveel mensen op het forum ervaring hebben met de beide modellen (ik kan me vergissen) en dan helpt een gebruikersprofiel want dan kan zowel een AK550-rijder (het zou wel grappig zijn als ze hem AK47 hadden genoemd) en een Xmax400-rijder daar zijn ervaringen naast plaatsen.
 
hallo allemaal , een klein vraagje
ik zit erg te twijfelen tussen een ak550 en een xmax400 hebben jullie enige tips en ervaringen.
de motor zal btw niet in de schuur staan en in denhaag dus alarm en gps zullen erop gemonteerd moeten worden vooral alarm.
en hoeveel kan zo,n motorblok hebben in kilometers
ik hoor graag van jullie.
dankjewel alvast.
hoi Rookie, ik heb een AK550, is een 2cylinder! en heb deze nog maar pas en toch al een 12OOkm dus zijn eerste onderhoud volgende week. heb ermee gereden, zowel op autostrade als kleine wegen en hij doet zeker zijn best, zeer pittig ook, hier in België, nu nog altijd 600€ korting op een nieuwe natuurlijk, wat deze aankunnen in km, nu zal er ook aanliggen hoe je het onderhoud doet of laat doen, deze blokken zijn zeer goed gekend, ook als je vlot rijd of liever traag, ik ben een vlotte rijder, je hebt het gevoel dat deze altijd harder wil ha ha, nu de xmax400 ken ik niet, even zoeken hier op het forum, en misschien vind je dan wel antwoorden op je vragen. veel succes.
 
hoi Rookie, ik heb een AK550, is een 2cylinder! en heb deze nog maar pas en toch al een 12OOkm dus zijn eerste onderhoud volgende week. heb ermee gereden, zowel op autostrade als kleine wegen en hij doet zeker zijn best, zeer pittig ook, hier in België, nu nog altijd 600€ korting op een nieuwe natuurlijk, wat deze aankunnen in km, nu zal er ook aanliggen hoe je het onderhoud doet of laat doen, deze blokken zijn zeer goed gekend, ook als je vlot rijd of liever traag, ik ben een vlotte rijder, je hebt het gevoel dat deze altijd harder wil ha ha, nu de xmax400 ken ik niet, even zoeken hier op het forum, en misschien vind je dan wel antwoorden op je vragen. veel succes.
nu is het probleem dat ik de scooter niet binnen zou kunnen plaatsen en het is voor dagelijks gebruik. zal een alarm gps tracker anker aan muur en een goed slot genoeg zijn ?
 
nu is het probleem dat ik de scooter niet binnen zou kunnen plaatsen en het is voor dagelijks gebruik. zal een alarm gps tracker anker aan muur en een goed slot genoeg zijn ?
ja meer kan je echt niet doen lijk me, maar ben je echt zo bang dat ze die dan geen stelen?, dat is ook niet leuk om zo te leven toch, ook al koop je een auto, alles kan gestolen worden natuurlijk, succes hé,
 
ja meer kan je echt niet doen lijk me, maar ben je echt zo bang dat ze die dan geen stelen?, dat is ook niet leuk om zo te leven toch, ook al koop je een auto, alles kan gestolen worden natuurlijk, succes hé,
je hebt helemaal gelijk bro ik leef heel mijn leven al in een soort paranoia over alles. als ik een kilo kip ergens haal en het is lekker ga ik al denken van wat als ze het niet meer verkopen. dus helemaal 100 ben ik niet.
 
je hebt helemaal gelijk bro ik leef heel mijn leven al in een soort paranoia over alles. als ik een kilo kip ergens haal en het is lekker ga ik al denken van wat als ze het niet meer verkopen. dus helemaal 100 ben ik niet.
Misschien eerst iets doen aan dit probleem... Dan is je andere vraagstuk iets makkelijker op te lossen.

Goed verzekeren is het codewoord, als ze je motor willen hebben gaat hij mee, ook met 10 sloten. Je kunt je motor verzekeren tegen nieuwwaarde (als het een nieuwe is) of tegen aanschafwaarde onder bepaalde voorwaarden. Je kunt eens navraag doen bij je verzekering, dan weet je wat de voorwaarde zijn en de bijbehorende premie.
 
je hebt helemaal gelijk bro ik leef heel mijn leven al in een soort paranoia over alles. als ik een kilo kip ergens haal en het is lekker ga ik al denken van wat als ze het niet meer verkopen. dus helemaal 100 ben ik niet.
dat is niet erg hoor, maar jammer voor u, en helemaal 100 is er niemand ook ik niet, verzekeren zie ik ook staan, ik wist niet dat dit kan bij scooters, bedankt voor deze tip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan