KZ 440 LTD 1982 bijna belastingvrij

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsv650

MF'er
25 jul 2017
66
18
Amsterdam
Wegens de aankoop van een Yamaha Tenere uit 91 zet ik hierbij mijn Kawasaki te koop. Aanvankelijk wilde ik hem houden om er een project van de te maken, maar de Tenere is aan veel werk toe en ik kan wel wat extra bewegingsruimte gebruiken dus zet ik hem toch maar te koop.

Bouwjaar: 1982
Kmstand: Rond de 38.000 hij wordt nog een paar dagen gebruikt tot 1 december i.v.m. overgangsregeling oldtimers

Voorzien van;
Verse olie + filter
Nieuwe bougies
Open luchtfilters + afstelling hierop
Nieuwe voorvorkkeerringen + olie
Extra 18 inch achterwiel (zeer moeilijk te vinden)
Kleine kmteller

Aandachtspunten:
Enkel de banden zijn aan vervanging toe.

De originele teller, koplampbeugel en stuur zijn aanwezig.

Bieden vanaf € 400,00 te bezichtigen in Amstelveen. Ik beschik ook over een trailer dus hij kan eventueel in goed overleg worden gebracht. Hij rijdt uiteraard ook prima.

De foto's zijn van vandaag;

20201127_082817.jpg
20201127_082824.jpg
20201127_082859.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me ideale Velorex kandidaat. Vorkpoten een meter doorsteken en een cross stuur er op, dan zal het best aardig rijden. Het is een mooi geconserveerd fietsje.
 
Ik heb de (nog) kleinere variant waarop ik me kostelijk amuseer. Als dit dichterbij was had ik zekere interesse. Toch net iets krachtiger dan 250cc. Succes met de verkoop @patsv650
 
Beste heren en of dames,

De motor is eigenlijk veel te goed om als pekelfiets te gebruiken. Aanstaande donderdag heb ik een kijker, dus voorlopig is de motor voor hem gereserveerd.
 
Ik zag hem ook op Markplaats, maar dan aangeboden als "project". Dat betekent meestal dat 'ie half uit elkaar ligt, of er groot onderhoud aan moet gebeuren. Is dat hier ook zo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan