laag brommend geluid voorwiel yamaha diversion 600,2004

han64

Rookie
27 apr 2024
4
0
hallo allen ik heb sinds 2 jaar een yamaha diversion 600,uit 2004,nu sinds lange tijd als ik de motor in de schuur druk(soms onder het rijden)
hoor ik een laag brommend geluid bij het voorwiel,dit geluid hoor ik alleen al ik de motor vooruit beweeg,remblokken zijn maand geleden vervangen ,na ophalen motor dealer,was het geluid weg ,maar sinds vandaag is het er weer(kan volgens dealer geen kwaad)maar ik ben er niet gerust op,iemand een idee waardoor dit geluid komt vrg han.

hallo allen ik heb sinds 2 jaar een yamaha diversion 600,uit 2004,nu sinds lange tijd als ik de motor in de schuur druk(soms onder het rijden)
hoor ik een laag brommend geluid bij het voorwiel,dit geluid hoor ik alleen al ik de motor vooruit beweeg,remblokken zijn maand geleden vervangen ,na ophalen motor dealer,was het geluid weg ,maar sinds vandaag is het er weer(kan volgens dealer geen kwaad)maar ik ben er niet gerust op,iemand een idee waardoor dit geluid komt vrg han.
En welkom op MF:]

Als de dealer vindt dat het geen kwaad kan had ie op zijn minst kunnen zeggen wat hij dacht wat de oorzaak was.
Als de blokken vervangen zijn en het bleef toen een maand weg dan lijkt het inderdaad op een remzuiger die niet lekker teruggaat.

bedankt heren voor jullie reacties,helaas kan ik het zelf niet,maar oke,,remzuigers of zo lijkt mij zeer aannemelijk ,omdat hij het voor het rijden een dag later niet doet(het rare geluid)na even rijden en bij thuiskomst hoor ik het pas.

Terug
Bovenaan Onderaan