Laars beschadigd

Dylanz

MF'er
10 mei 2013
50
0
Beste Motor vrienden:)

nadat ik 2/3 weken geleden me laarzen gekocht had. en het vandaag weer mooi weer was en dus met de motor naar het werk ging. echter op het werk aangekomen werd ik iets minder blij bij het uittrekken van de laars.

ik zag dus dat de neus van de laars beschadigd is! waarschijnlijk ergens tegen aan gestoten? maar zou niet weten wat

zu3ekocfbpqz.jpg


Zijn er optie`s? kan een schoen maker hier iets mee?
Of weet iemand toevallig de naam blauw van de laars (sidi b2)
zodat ik zelf wat kan proberen met een lakstift?


Al vast bedankt
 
Laatst bewerkt:
zet aub even een foto op acceptabeler formaat neer.

dank u
 
Tuurlijk dat is zo, het is en blijft een gebruik voorwerp. maar het ziet er niet mooi uit. als er een krasje op je motor zit vind jij dat toch ook balen? en wil je het misschien minder laten opvallen d.m.v. lakstift? en als jij dan vraagt naar de kleur en mensen zeggen "nieuwe kopen of niet gebruiken of dat soort dingen"dat heeft toch geen nut?
 
Tuurlijk dat is zo, het is en blijft een gebruik voorwerp. maar het ziet er niet mooi uit. als er een krasje op je motor zit vind jij dat toch ook balen? en wil je het misschien minder laten opvallen d.m.v. lakstift? en als jij dan vraagt naar de kleur en mensen zeggen "nieuwe kopen of niet gebruiken of dat soort dingen"dat heeft toch geen nut?

Koop zweetbandjes voor je motorlaarzen, kun je ze extra beschermen.
Om in te gaan op je vorige vragen aangezien je mijn antwoord niet bevredigd genoeg vond.

Je kan het beste ff sidi opbellen voor de kleurcode van het blauw op je laars, daarnaast kun je zelf even naar de schoenenmaker gaan en je probleem voorleggen, de beste man zal je direct kunnen vertellen of die er wat mee kan of niet.
Indien al het bovenstaande niet tot succes en/of een bevredigend resultaat leid, dan zou ik mijn eerste antwoord overwegen, nieuwe kopen.

Dat ik hier überhaupt serieus op in ga, zou mezelf moeten bitchslappen
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk dat is zo, het is en blijft een gebruik voorwerp. maar het ziet er niet mooi uit. als er een krasje op je motor zit vind jij dat toch ook balen? en wil je het misschien minder laten opvallen d.m.v. lakstift? en als jij dan vraagt naar de kleur en mensen zeggen "nieuwe kopen of niet gebruiken of dat soort dingen"dat heeft toch geen nut?

Ga je nu daadwerkelijk een motor vergelijken met een schoen ?
Volgens mij heb je de verkeerde hobby gekozen.
 
Dank je wel voor dit antwoord ;) wist niet dat het bestond zweetbandjes dus dacht dat het ook een onzin antwoord was

Ze bestaan serieus, doorgaans bedoeld om sneakers te beschermen. Normaal gebruiken mensen juist motorlaarzen om hun voetjes enz te beschermen maar ook alle vuil/shit en eventuele slijtage op te vangen, zoals van je schakelpoot, rempedaal enz. Dus meestal zie je ze niet op motorlaarzen maar ach zolang je zelf maar tevreden bent.
 
Dank je wel! voldoende informatie en tips die ik eventueel kan toepassen.

Mag op slot!
 
Hmm, jammer Op slot nu al..???

weet zeker dat er nog veeeeel meer tips komen....
 
Ik zou mijn motorlaarzen thuis in de vensterbank laten staan. Dagelijks afstoffen en invetten. Op de motor doe ik gewoon teenslippers aan, die beschadigen niet zo snel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan