Laars beschadigd

Welk soort wasmiddel gebruiken jullie voor de zweetbandjes? Zelf heb ik de voorkeur voor Robijn Color Intensief, dat geeft het beste resultaat. Eerste keer wel apart wassen. En niet in de droger!! :o En natuurlijk wasverzachter erbij, dat spreekt voor zich. Bij mijn voorraadje heb ik dan een paar van die geurdoekjes, zodat ze altijd heerlijk fris blijven ruiken :) Misschien kunnen we meer tips delen?

super-de-luxe-bandje:
Een Louis Vuitton-tasje kopuh, en daar een strippie leer uitsnijden, stikken (zelf uiteraard, een beetje motorrijder kan dat zelf tegenwoordig!) en hoppa!! Ze blitzzzz.
8-) :j
 
Misschien kunnen we meer tips delen?

Jazeker; Draag altijd een luier onder je leren broek.
Geeft meer vulling waardoor de broek beter staat en, als je onverhoopt aandrang hebt kun je rustig je gang gaan zonder dat het pak 5 weken naar een beerput ruikt.
 
berenpleistertje er op plakken?

berenpleisters.jpg


:')
 
kijk!
werkt fantastisch!!
en als je wilt kan je er gewoon een spuitbus op gebruiken en kan je het de kleur van je motor maken!

[afbeelding]







:j
Hey! Hallux valgus.



Ik vind het ook altijd hatelijk als m'n nieuwe schoenen al snel een krasje oplopen!
Maar na het eerste krasje doen de volgende allang zo zeer niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Welk soort wasmiddel gebruiken jullie voor de zweetbandjes? Zelf heb ik de voorkeur voor Robijn Color Intensief, dat geeft het beste resultaat. Eerste keer wel apart wassen. En niet in de droger!! :o En natuurlijk wasverzachter erbij, dat spreekt voor zich. Bij mijn voorraadje heb ik dan een paar van die geurdoekjes, zodat ze altijd heerlijk fris blijven ruiken :) Misschien kunnen we meer tips delen?


:N
Robijn Black Velvet is de enige juiste keuze voor deze bandjes :Y
 
Even serieus....

Kun je die zweetbandjes ook gebruiken voor je kneesliders :?

Zag laatst iemand met enorme krassen erop, en dat wil ik graag voorkomen.
 
Welk soort wasmiddel gebruiken jullie voor de zweetbandjes? Zelf heb ik de voorkeur voor Robijn Color Intensief, dat geeft het beste resultaat. Eerste keer wel apart wassen. En niet in de droger!! :o En natuurlijk wasverzachter erbij, dat spreekt voor zich. Bij mijn voorraadje heb ik dan een paar van die geurdoekjes, zodat ze altijd heerlijk fris blijven ruiken :) Misschien kunnen we meer tips delen?
_O-
 
Welk soort wasmiddel gebruiken jullie voor de zweetbandjes? Zelf heb ik de voorkeur voor Robijn Color Intensief, dat geeft het beste resultaat. Eerste keer wel apart wassen. En niet in de droger!! :o En natuurlijk wasverzachter erbij, dat spreekt voor zich. Bij mijn voorraadje heb ik dan een paar van die geurdoekjes, zodat ze altijd heerlijk fris blijven ruiken :) Misschien kunnen we meer tips delen?

Voor de witte gebruik ik gewoon Witte Reus, toch de beste prijs/kwaliteit verhouding. De geur daarnaast is bijzonder aangenaam.

Zwarte: vanzelfsprekend Robijn. Met Robijn blijft zwart ook daadwerkelijk zwart.
Geur is niet zo geweldig als die van de Witte Reus, maar kan er mee door.

Zou in geen geval van bovenstaande aanbevelingen afwijken.
Ohw ja, drogen bij voorkeur op kamertemperatuur.
 
Laatst bewerkt:
Is toch eeuwig zonde?

Ik verkocht de motor vandaag nog en zette de laarzen in een vitrine.
 
Zou hem gewoon met een viltstift bijkleuren..
Zou dan wel een blauwe nemen :+

everfresh_biggest_marker_ever_01.jpg
 
De neuk wat een lelijke voeten :X _O-

Kan idd bij het afneuken van de voeten mis gegaan zijn....bandje toch maar om de pielemuis gedaan ipv de motorlaars, wie weet had het geholpen. Of misschien was het bandje wel vies omdat de Witte Reus met Zeeuws Meisje lag te knallen en gebruikte zij het laarsbandje omdat het Blue Bandje opwas. Misschien hadden die wel een optreden, trommelen met stokken op een met verfovergoten trommeltje. Krijg je ook troep van, das dan weer met terpentine op te ruimen, niet op je laars doen, ken ie niet tegen zeg maar. Aniewees die voeten zien er niet uit joh, kon er niet gekozen worden voor handen of voeten en hebben ze je een combi gegeven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan