Laars reparatie

ErikdB

MF'er
1 mei 2005
205
2
Aerdenhout
Ik heb de toeslider van mijn SMX-plus laars helaas aan gort gereden. Van de slider is niet veel meer over en ook de houder ziet er nu heel aerodynamish uit. Iets met voetpositie niet helemaal goed enzo :-)

Weten jullie wellicht een adres waar dit gerepareerd zou kunnen worden? Ik heb de laarzen al een paar jaar en geen idee meer waar ik ze gekocht heb, maar ze zijn verder nog prima en weggooien is ook weer zo zonde.
 

Bijlagen

  • ADBA9C56-0591-4689-BA5C-5DB1653D0158.jpeg
    ADBA9C56-0591-4689-BA5C-5DB1653D0158.jpeg
    267,9 KB · Weergaven: 36
  • CA466E5F-91B4-4096-9C18-2A011F0B1DF9.jpeg
    CA466E5F-91B4-4096-9C18-2A011F0B1DF9.jpeg
    264,3 KB · Weergaven: 38
Oke, dat lijkt mij een erop geplakte teen slider. En daarmee verwacht ik dat ze niet los te krijgen zijn.

Ik zou denken dat je gewoon langs een schoenen zaak moet gaan en moet zeggen dat er iets op gemaakt moet worden dat goed houd.

Buiten dat, vanaf nu je voet goed zetten en lekker doorrijden zoals het is zou mijn plan zijn.
 
Is het profiel omder de zolen niet versleten?
Ik hoorde van Barry Veneman dat hij daarom ieder jaar nieuwe laarzen nodig had.
( Drukken op de stalen voetsteuntjes ) :)
 
Valt nog mee, je kunt ze er gewoon vanaf klikken.
Sliders vervangen door titanium exemplaren, gaan langer mee en natuurlijk ander houding voeten.
 
Valt nog mee, je kunt ze er gewoon vanaf klikken.
Sliders vervangen door titanium exemplaren, gaan langer mee en natuurlijk ander houding voeten.

Klopt, nou is dat af en toe wel lastig met mijn 2.00m op een Duc 1198. Zeker in Ossenbroeken op Assen kom ik wel eens in de knel.
 
Met 1.90 op een RSV4 is ook geen luxe qua ruimte :N
Kijk eens op youtube naar het fimpje van Troy Corser en race academy over houding van de voetenO-)
 
Alpinestars laarzen zijn inderdaad minder als de tenen de grond raken, die plastic teensliders zijn echt zo weg en dan is de houder waar je ze in drukt ook weg gesleten.
Eigenlijk een must om ze meteen vervangen door magnesium sliders, die slijt je gewoon niet door.
De optie die je nu hebt is ze inderdaad erop te kitten met een lijm kit.
Zo heb ik het toen ook opgelost.

Succes ermee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan