Laarzen aanpassen

Crosslaarzen zou inderdaad een optie zijn. Hou er dan echter wel weer rekening mee dat je redelijk wat bewegingsvrijheid gaat missen. Heb zelf 2 setjes A*'s, SMX nogiets en tech 3.

In de tech 3's aanmérkelijk meer instelbare ruimte dan met de smx's.

Een balletje opgooien waar ik zelf minder verstand van heb... Pas met een dagje trailrijden zag ik wat jongens met trial laarzen rijden. Zoals het er naar uit zag was dit een soort crosslaars, maar dan een stukje soepeler voor wat meer gevoel. Misschien ook eens om naar te kijken.

Dus als het een man was is het wel ok? :?
:^

stakker.
 
Laatst bewerkt:
Bedrijven als MJK leathers en Damen leathers verkopen ook laarzen als accessoire. Misschien kunnen zij je ook helpen met het op maat maken ervan? Een belletje is zo gedaan toch? En dat zijn wel bedrijven die weten wat er van motorkleding verwacht wordt.
 
vandaag gelezen in de nieuwe moto 73,
bij t artikel vrouw en motor geschreven door m,n vriendin marjo.
staat n heel verhaal bij kijk maar ff op:

www.jofama.se
 
vandaag gelezen in de nieuwe moto 73,
bij t artikel vrouw en motor geschreven door m,n vriendin marjo.
staat n heel verhaal bij kijk maar ff op:

www.jofama.se

Vermoed dat je een verkeerde link hebt geplakt, hij laadt bij mij een site met een taal die ik niet kan begrijpen.
 
Bedankt voor alle serieuze reacties! De tips zal ik goed gebruik van maken.

En voor de minder serieuze reacties - de pasvorm van crosslaarzen voor jonge jongens (maat36) is sowieso niet geschikt voor een vrouwen kuit. Er zijn weinig vrouwen die offroad rijden en er is daarom geen goede markt voor het aanbieden van aangepaste kleding.

Ik heb contact gehad met twee schoenmakers, maar die willen eerst de laars zien en de bevestiging, en die heb ik nog niet. Ik ben ook niet van plan om op het los bonnevooi een laars te kopen, in de hoop dat we er nog wat passends van kunnen maken.

Ik zit eraan te denken om een catagorie 3 bergschoen te kopen, en met losse knie en scheen bescherming het af te maken.
 
Een serieuze reaktie uit een onverwachte hoek: je zou eens bij het Duitse Daytona kunnen informeren of ze ook crosslaarzen produceren. Verwacht hier echter geen koopjes. Ik weet niet waar je woont, je zou in je regio ook eens bij een motorcross expert kunnen informeren naar de mogelijkheden. In Zuid-Hollands heet die deskundige: Motorcross Aad, is gevestigd op het industrieterrein van Bleiswijk bij Den Haag.
 
Ohja! Ik ben onze eigenste Paula vergeten! En ik rij er nogwel elke dag langs als ik naar mn werk brom.
 
Als je leren laarzen hebt, kun je het eens bij een paardrij winkel proberen.
Die hebben apparatuur om de schachten van laarzen op te rekken.

Kunststof is natuurlijk een ander verhaal.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je toevallig 's in zuid-holland zijn, kijk dan 's bij maximaat(.nl) in Poeldijk.
the name says it all.
 
heb ongeveer het zelfde probleem als jij maar dan op een ander punt van de voet. ik heb ten einde raat laarzen laten aanmeten door daytona. kost niet veel meer als de standaard laarzen van daytona. het enige nadeel is ze maken geen crosslaarzen. voor andere soort laarzen zijn ze moeilijk te verslaan maar crosslaarzen ho maar.
het aanmeten kan gewoon gebueren bij de dealer on de hoek. ze kunnen een meetschema aanvragen bij de importeur en dat vul je samen in in de winkel. meetlintje er bij en het wachten kan beginnen.
alle andere zaken die genoemd werden voor maatwerk kan je vergeten voor schoenen en laarzen die worden alleen verkocht en niet gemaakt. ik ben ze allemaal langs geweest en overal geen oplossing voor laarzen. wel gevonden voor handschoenen en pakken maar daar houd het op.
mocht je nog wel iemand vinden voor crosslaarzen maat maken laat het dan even weten dan heb ik ook wel intresse.
 
Heb je niet van die crosslaarzen met van die clips, waar je de grote mee kunt stellen?

Anders idd langs bij een schoenmaker, die kan je wel verder helpen en zeggen wat de mogelijkheden zijn voor het eventueel aanpassen van de laarzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan