laarzen.... met dikke zolen

Mrs.Honda

MF'er
6 jan 2006
39
0
Stockaryd (Zweden )
Een vraagje aan jullie, ik ben op zoek naar laarzen met een dikke zool.
Ik ken de Daytona Lady star, maar ik vroeg me af of er nog meer soorten, types,merken zijn die een wat dikkere zool hebben.
Graag jullie advies

Angela
 
als het je gaat om beter met je voeten aan de grond te komen kan je beter een goede schoenmaker opzoeken die je de zolen opdikt :Y
 
hoi hoi, ik weet zo niet welk merk er specifiek laarzen heeft met een dikkere zool maar ik weet wel dat je (bijna) elk type naar de schoenmaker kan brengen en die kan er een dikkere zool opzetten voor je.
 
Gewoon naar de Motorbeurs gaan, daar hebben ze heel veel modellen staan.
(OK, vanuit Zweden is het even een reis... maar wel zo gezellig natuurlijk)
 
euh....ff denken hanes ofzo (ik weet niet of dat merk zo heet...misschien komt het iemand bekend voor) dat meisje wat bij mijn oude motor kwam kijken had daarvan motorlaarsjes met een xtra dikke zool (ze had nl het zelfde probleem)

succes
 
Ik kan met mijn tenen aan de grond, en dan niet alleen met het puntje...
Dus verlagen is gelijk z,on operatie terwijl het met een paar dikkere zolen opgelost is.
Tegenwoordig kun je veel via internet bestellen dus het feit dat ik hier in Zweden zit zegt niets, het gaat me dus om merken en types zodat ik dus weet waar ik op zoeken moet.
Dank jullie!

Angela
 
Als je het zadeldekje verlaagt,komen die letters er dan niet wat vreemd op te staan ? Er staat Honda op het zadel, mij lijkt dat als je wat schuim eruit haalt en dan de bekleding weer strak trekt de letters ook naar beneden worden getrokken...lijkt een beetje vreemd..of vergis ik me nou ?

Angela
 
Als je het zadeldekje verlaagt,komen die letters er dan niet wat vreemd op te staan ? Er staat Honda op het zadel, mij lijkt dat als je wat schuim eruit haalt en dan de bekleding weer strak trekt de letters ook naar beneden worden getrokken...lijkt een beetje vreemd..of vergis ik me nou ?

Angela

Sorry, ikke niet vrouw, ikke niet over nagedacht |( :P




Functie boven vormgeving O-)

Beter een lelijke motor waar je op kan rijden dan een mooie waar je alleen maar naar kan kijken. }) Ja, ik rij BMW


Of laarzen met dikkere zolen kopen, dat kan natuurlijk ook O-)

Of toch je link-systeem aan de achterkant wat aanpassen, is ook niet zo veel werk.

Even wachten op bv "Zot" die kan daar alles over vertellen.
 
Als je het zadeldekje verlaagt,komen die letters er dan niet wat vreemd op te staan ? Er staat Honda op het zadel, mij lijkt dat als je wat schuim eruit haalt en dan de bekleding weer strak trekt de letters ook naar beneden worden getrokken...lijkt een beetje vreemd..of vergis ik me nou ?

Angela
Dan borduur je ze er toch gewoon weer op? ;)
 
Wel eens aan zo'n paar laarzen gedacht :?

crosslaarzen3vz.jpg


Aangezien je toch op een all-road rijdt, en je in Zweden o.i.d. woont O-)

Dan lijkt zo'n paar laarzen me geen overbodig luxe! :)
 
Ja die laarzen zijn mooi, wat ik alleen graag wil weten of die ook extra dikke zolen heeft, daar gaat het me namelijk om, dat ik er een pietsie groter van wordt.
En het land waar ik woon is Zweden, kan er ook niks aan doen... :}

Angela
 
Ja die laarzen zijn mooi, wat ik alleen graag wil weten of die ook extra dikke zolen heeft, daar gaat het me namelijk om, dat ik er een pietsie groter van wordt.
En het land waar ik woon is Zweden, kan er ook niks aan doen... :}

Angela
Anders kun je hier toch wel iets mee? *O*


full
 
Anders kun je hier toch wel iets mee? *O*
(Afbeelding)

Juh, qua stahoogte wel prima, maar ik denk dat de windbescherming wat minimaal is -> na een kwartier rijden bevroren minivissticks ipv tenen :+ Maargoed, ff ontopic: ik zal morgen (lig nu lekker met mijn laptopje lam vanuit mijn bed te M-F-en) eens kijken welke laarzen mijn ma heeft, die zijn ook standaard wat hoger.

Groeten, Ganz

@TS: ik ga over een paar maanden zeer waarschijnlijk met de motor naar zweden, is het nog een beetje leuk :] daar?
 
Hoi,

Super dat je dat even na wilt kijken !! enne hier in Zweden is het erg mooi..heerlijk rustig, je kunt kiezen hoe je wilt rijden, lekker binnendoor, heel anders dan in NL, of op de snelweg (zo breed als een landingsbaan..echt waar )

Veel plezier alvast !!

Angela
 
Hoi,

Super dat je dat even na wilt kijken !! enne hier in Zweden is het erg mooi..heerlijk rustig, je kunt kiezen hoe je wilt rijden, lekker binnendoor, heel anders dan in NL, of op de snelweg (zo breed als een landingsbaan..echt waar )

Veel plezier alvast !!

Angela
Landingsbaan? je raakt een gevoelige snaar... O-) Wat is daar de max. snelheid? En hoe is het met de flitspalen gesteld? Net zoals hier in Nederland?
 
Er is een maximum snelheid van 120km. ( Tja, Zweden is geen duitsland hé.. *D )
En flitspalen hebben ze hier wel, maar echt heel weinig....enne..als je wordt geflitst als buitenlander dan heb je geluk want daar doen ze verder niks mee..

Groet uit het mooie maar koude Zweden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan