laarzen.... met dikke zolen

Mijn vriendin is 164 en heeft haar bike een cbr 600rr laten verlagen, nu met 2 voetjes aan de grond staat ze redelijk stabiel. Je kunt je bike maximaal 4 cm laten verlagen en dan stuurt ie ook nog redelijk, althans is mijn ervaring. Setje kost meen ik iets van 150 euri.
 
Wel eens aan zo'n paar laarzen gedacht :?

[afbeelding]

Aangezien je toch op een all-road rijdt, en je in Zweden o.i.d. woont O-)

Dan lijkt zo'n paar laarzen me geen overbodig luxe! :)
Zulke laarzen zijn echt geen optie! Ik ben zelf ook niet zo lang (1.67) en heb ook enduro-laarzen maar die zijn zo stijf dat je nauwelijks je voet kunt buigen dus ook niet met je teen bij de grond kunt komen. En als dat wel lukt is dat met dat ijzertje aan de voorkant = spekglad! Niet zo'n denderend advies dus........

Volgens mij kun je het beste voor die 150 euro je motor iets laten verlagen, hoef je in elk geval nooit meer rekening te houden met wat voor laarzen je aantrekt!
 
Zulke laarzen zijn echt geen optie! Ik ben zelf ook niet zo lang (1.67) en heb ook enduro-laarzen maar die zijn zo stijf dat je nauwelijks je voet kunt buigen dus ook niet met je teen bij de grond kunt komen. En als dat wel lukt is dat met dat ijzertje aan de voorkant = spekglad! Niet zo'n denderend advies dus........

Volgens mij kun je het beste voor die 150 euro je motor iets laten verlagen, hoef je in elk geval nooit meer rekening te houden met wat voor laarzen je aantrekt!

wat lucht uit je banden laten lopen... gratis!~
 
Terug
Bovenaan Onderaan