laarzen passen niet over Dainese pak

gixxergall5246

Die hard MF'er
27 jun 2006
630
0
HvH
Hallo,

Ik weet niet of meer mensen met een Dainese leren pak hier tegenaan lopen, maar ik krijg
mijn laarzen niet over mijn broekspijpen heen.
eronder gaat ook niet, vanwege alle tupperware die er op zit.

Ik heb werkelijk geen idee welke laarzen dan geschikt zijn.
korte laarzen? of heeft Dainese speciale laarzen die eronder kunnen?

ik google me suf maar kan niets vinden. Ook op de motorbeurs niets echt geschikts gevonden.
 
Misschien even een foto van je probleem? Heb zelf ook een dainese pak icm alpinestars laarzen, zit prima....
 
Wat voor pak en laarzen heb je dan?

Heb zelf een Dainese one-piece suit en het gaat nu prima met mn oude Alpinestars laarzen.
Dainese heeft zelf ook een type laars dat onder de broek behoort te zitten.
Effe op hun site kijken...
 
nou ik ben nu niet in de gelegenheid mijn pak ff aan te trekken en een foto te maken, maar het lijkt wel of de bescherming op de schenen gewoon heel dik is maar mijn laarzen springen gewoon elke keer open. heel irritant.
ik heb het met Sidi laarzen maar ook met style martins
Ik dacht misschien andere laarzen eronder, net als rossi, maar ik kan niets vinden
 
dit zijn inderdaad de nieuwe generatie Dainese pakken. Rossi en kameraden rijden er ook mee :Y Moeten over die half-hoge laarzen heen.
 
Yep... Dat zijn ze inderdaad!
Dainese pakken hebben inderdaad dikke scheen bescherming, maar wel raar dat het niet gaat icm je laarzen.
Iemand hier ervaring met die "in" laarzen van Dainese?
Ben toe aan nieuwe namelijk ;)
 
OI!

dikke kuiten!!?? ech nie!!! :(
ik heb hele slanke kuitjes... :P

en het lukt echt niet, bij mijn vorige dainese pak geen probleem, maar dit pak wel dus.
maar ik ben wel heel benieuwd naar die TRQ race in laarzen.
zien er wel mooi uit
 
Laatst bewerkt:
Zitten ook lekker moet ik bekennen. Heb een dainese trickster combi(ook met dikke scheen) en die laarzen en werkt perfect!
 
Laatst bewerkt:
Heeft volgens mij niet enkel met mode te maken... maar goed ;)
 
Andere laarzen.... de ene past wel en de andere niet in combinatie met dat pak.
Heb hier nog nieuwe laarzen staan van mn vriend...... die dus ook niet passen bleek achteraf :+
 
Dit is de reden waarom ik dainese draag! Mn eerste pak begon zeer snel te slijten bij de laarsrand (pijpen in de laars). Met dit pak zit t werkelijk goddelijk! En als je op de motor zit, trekt alles strak, op zn plaats.
 
Wat ik mij afvraag... Heb je met dergelijke laarzen ook meer bewegingsvrijheid?
Bedoel daarmee rond het enkelgewricht.
 
Wat ik mij afvraag... Heb je met dergelijke laarzen ook meer bewegingsvrijheid?
Bedoel daarmee rond het enkelgewricht.

Is het niet juist de bedoeling dat goede motorlaarzen de bewegingsvrijheid van de enkel beperken i.v.m. eventueel letsel bij een val/aanrijding?
 
ik ken iemand die met zo een dainese pak en laarzen heeft gereden, ik weet niet wat voor laarzen je hebt, maar niet alles past onder de pak, die dainese "race in "laarzen zijn daar speciaal voor bedoeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan