Laarzen

michiel54

MF'er
8 jan 2009
70
11
Oostende
Even een vraag over motorlaarzen , zijn die van "Richa" te groot of te klein voor de gemiddelde schoenmaat , ik bedoel soms behoef ik voor mijn 44 een schoen/laars met maat 45 om lekker aan m'n voet te zitten.??
 
Ik koop de laarzen wel 1 maat groter dan mijn schoenmaat , krijg je ook niet zo
snel koude voeten
 
Als je op de gok gaat bestellen kun je beter in één keer beide maten bestellen. Zo hoef je maar één keer de retour-verzendkosten te betalen, anders zou je zowel de retourkosten (jij --> bedrijf) als de nieuwe verzendkosten (bedrijf --> jij) moeten betalen..

Soms is de verzending bij een bestelling boven een bepaald bedrag gratis, wat je misschien met 2 paar laarzen wel haalt..
 
Inderdaad, zelfs tussen de diverse modellen van 1 merk zitten verschillen. Dus: passen.
Ene merk is voor bredere voeten, andere voor smalle voeten.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig... Ik heb net via internet de TCX Infinity's gekocht *D in mijn eigen schoenmaat..
Op de beurs was er maar een stand die deze laarzen verkochten en ze hadden alleen maat 38 of 46 voor de "normale" winkelprijs van 289 euro :o ..

Nu heb ik ze gekocht met "15% beurskorting" bij Termaat motoren voor 245! *O*

Motozoom heeft ook de beurskorting, echter geldt die niet op de producten die ze niet op voorraad hebben B| ..

Niet doen als je TCX laarzen koopt, die pasvorm klopt namelijk wel :Y
 
Bij daytona klopt de pasvorm ook, behalve bij mijn sportlaarzen met binnenlaars, die wel een maatje groter gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan