Laarzen

Leuke tread deze. Binnenkort ga ik ook beginnen rijden, en eind augustus heb ik een motor. Dus kijk ik ook al wat uit naar spullen die ik ga kopen. Voor laarzen zou ik voor Sidi kiezen. Maar kweet alleen nog niet welke. Deze zijn me opgevallen:vertebra air2,b-one,vertigo,vertigo corsa. Maar welke moet ik nu gaan kiezen? Zelf dacht ik aan de vertigo corsa. Ze zijn veilig en zien er cool uit. Budget speelt niet zo een rol, ik wil veilig spul en laarzen koop je ook niet elk jaar natuurlijk. ;)
 
heb forma street laarzen.

onder de 100 euro en rijden en lopen perfect.

:]

full
 
SIDI strada tepor gekocht gister, zoals eerder gezegd: een sportieve, waterdichte toerlaars...

blij mee!!!!

Ik had toch niet genoeg vertrouwen in mijn strikdiploma en het wegstoppen/tapen van veters...

Op motorgoedkoop.nl hebben ze leuke prijzen geloof ik. Eerst ergens in een winkel passen en als je 9 werkdagen de tijd hebt om te wachten gewoon over internet bestellen.
 
Leuke tread deze. Binnenkort ga ik ook beginnen rijden, en eind augustus heb ik een motor. Dus kijk ik ook al wat uit naar spullen die ik ga kopen. Voor laarzen zou ik voor Sidi kiezen. Maar kweet alleen nog niet welke. Deze zijn me opgevallen:vertebra air2,b-one,vertigo,vertigo corsa. Maar welke moet ik nu gaan kiezen? Zelf dacht ik aan de vertigo corsa. Ze zijn veilig en zien er cool uit. Budget speelt niet zo een rol, ik wil veilig spul en laarzen koop je ook niet elk jaar natuurlijk. ;)
Omdat 'iedereen' Sidi's heeft? Ik vond ze nl niet goed zitten én ze waren niet van leer. Heb Oxtar TCS gekocht: comfortabel, van leer, waterdicht én stevig. (kraken ook trouwens)

heb forma street laarzen.

onder de 100 euro en rijden en lopen perfect.

:]

(Afbeelding)
Zal mij boeien of een motorlaars lekker loopt, hij moet goed beschermen en lekker zitten met rijden. En die bescherming zie ik bij jouw laars niet zo erg zitten.
 
Zal mij boeien of een motorlaars lekker loopt, hij moet goed beschermen en lekker zitten met rijden. En die bescherming zie ik bij jouw laars niet zo erg zitten.



als jouw bijnaam al ''de afstapper'' is dan kan ik me voorstellen dat
je aan een gewone lederen laars niet genoeg hebt nee.

:W
 
Oxtar en Sidi schijnt elkaar niet zoveel te ontlopen, zelfde fabriek geloof ik
 
Oh sorry, jij hebt zeker "nooit vallen" op het inschrijfformulier ingevuld.



denk dat jij en ik allebei met een ander doel motor rijden..

ik rijd voornamelijk woon/werk verkeer en in de weekenden lekker een beetje touren.
het lijkt me dat jij een wat sportievere rijder bent?

dan is het logisch dat wat voor mij voldoende bescherming biedt , dat voor jou niet het geval hoeft te zijn.

verschillend materiaal voor verschillende doelen ;)
 
denk dat jij en ik allebei met een ander doel motor rijden..

ik rijd voornamelijk woon/werk verkeer en in de weekenden lekker een beetje touren.
het lijkt me dat jij een wat sportievere rijder bent?

dan is het logisch dat wat voor mij voldoende bescherming biedt , dat voor jou niet het geval hoeft te zijn.

verschillend materiaal voor verschillende doelen ;)
Och, ik ben wel eens met 120 km/u gecrashed. Denk je dat jou dat niet kan overkomen? OK toesliders zullen aan jou niet besteed zijn maar ik zou me knap lullig voelen als ik de rest van m'n leven mank liep door de verkeerde besparing. Denk trouwens dat jij veel meer km's maakt dan ik dus is het zeker geen verkeerde investering. Misschien vind je die supersportlaarzen niet zo mooi? Niet iedereen wil er als een PowerRanger bijlopen. :+
 
WD40 helpt maar even...

Mijn SIDI's piepen ook... Jammer dan, maar het zijn uiteindelijk ook geen loopschoenen.
Mijn Sidi's piepten ook. Ik heb er gewone kruipolie tussen gepoten, sinsdien hebben ze niet meer gepiept. Was zo gepiept trouwens. :]
 
Ik ga morgen laarzen uitzoeken. Ik wil een goede bescherming maar ook wil ik er normaal op kunnen lopen. Ik wil niet door mijn laarzen zijn gebonden aan een straal van 500 meter rond mijn bike! En ook geen irritant gepiep. Advies altijd welkom! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan