laat bloeister zegt hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.

sas

Die hard MF'er
5 mei 2004
742
0
Hoorn
he hallo allemaal
ff kennis maken. ik ben de laat bloeister (33jr.). sinds 1,5 jaar heb ik mijn fietsrijbewijs en sinds maart heb ik dan eindelijk een keuze gemaakt en een kawa kle 500 gekocht en tuf ik wat in de rondte.
ja ben nog steeds een mooi weer rijdster omdat ik in de luxe verkeer ook in het bezit te zijn van een "koekblik" (renault express).
Ben nu opzoek naar leuke tochtjes in de buurt en mensen die het leuk vinden om mee te gaan.
OK tot zo ver.

welkom en beter laat dan nooit he
Thanx
ja ik ben ook op de internet een laatbloeister: voor het eerst op een forum ;)
soms heb ik het idee als of ik achterste voren leef maar gelukkig betekend dat wel dat er veel leuke dingen nu op mijn pad komen
zo ook het fietsen

Welkom ;) zelf ook pas op mijn 31e A'tje erbij gehaald.

Rijden in de buurt zal voor jou het west friesland topic zijn denk ik (staat in "waar is wat te doen")

toch niet de Sas van Rob he :o :+

Laatst bewerkt:
full

Welkom ;) zelf ook pas op mijn 31e A'tje erbij gehaald.

Rijden in de buurt zal voor jou het west friesland topic zijn denk ik (staat in "waar is wat te doen")

toch niet de Sas van Rob he :o :+

Dag M-71
ja mijn B'tje heb ik al heel wat jaartjes langer en ook veel langer in gebruik,FF een naif vraagggie misschien maar hoe weet jij dat het voor mij West Friesland betreft?
Enuh ik niet de Sas van.........., ik ben gewoon ongewoon SAS

Nou kom maar op met die onzin
Nee ik ben niet nieuwsierig maar wil wel alles weten ;)
dag SAS
Uhhhh nou voor mij ook een beetje genant, maar waar je een "k" had geschreven las ik een "j" en dat deed mee weer denken aan een ander actief topic :)

Dag M-71
ja mijn B'tje heb ik al heel wat jaartjes langer en ook veel langer in gebruik,FF een naif vraagggie misschien maar hoe weet jij dat het voor mij West Friesland betreft?
Enuh ik niet de Sas van.........., ik ben gewoon ongewoon SAS
Ik heb mijn B en C ook al veel langer hoor ;)

In je profiel staat Hoorn, vandaar west friesland

Sas van Rob als in "volgens hem volgens haar" op tv..bedoelde ik B|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan