Laat de lente maar komen *D, Gooiers deeltje 35!

Koffie of thee?

  • Koffie

    Stemmen: 15 62,5%
  • Thee

    Stemmen: 6 25,0%
  • fuck off B|

    Stemmen: 3 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
brrrrrrr, vanmorgen bussie weggebracht voor de stickers, op de motor terug van nieuwekerk a.d. ijssel is best fris met 4 graden in zomer kleding.
 
Ik heb die gisteren nog gekeken :)
Was ook wel een klote site waar hij op stond :)

Gelukkig heb ik hem offline :)

Stukje met die kinderkopjes in de bocht is nog het leukste: "Jezus, wat is dit nou weer"
Met een hoop: :( :X :/ B|

Daarna het triomfantelijke "zo was het de hele dag" met een biertje in de hand terwijl het buiten regent ;)
Zal 's kijken of ik die op vimeo kan zetten :Y
 
brrrrrrr, vanmorgen bussie weggebracht voor de stickers, op de motor terug van nieuwekerk a.d. ijssel is best fris met 4 graden in zomer kleding.
:+ watje.



Wanneer is ie klaar?
 
:Z Mogguh!!!!!!!!!!!! motorritje een is een feit!!;) [me="alex"]is jaloers hehe[/me]

Van de week eens kijken bij de ouders of de vfr van me broertje wil starten en wat er gedaan moet gaan worden aan onderhoud.... (denk veel maar goed zien we dan wel weer)
En hopelijk komt er wat reacties op de gsxf van mijn andere broertje , dan kan hij gaan kijken naar een speed triple! *O*
 
Trouwens, rijd ik vannacht naar huis, wordt ik geroepen door iemand die aan de weg werkt (was bijna thuis). Dus ik er even heen, zegt ie dat mijn lamp het niet goed doet. Alles deed het goed, maar mijn koplamp deed het niet, alleen dat kleine lampje wat er bij zit die deed het. -O- Nu heb ik een setje Xenon besteld bij iemand van MFA, en die kan ik ophalen. Maar kan ik die dan gewoon aansluiten en hopen dat hij het doet, of zal die het ook niet doen als ik die nu aansluit. -O-
 
Trouwens, rijd ik vannacht naar huis, wordt ik geroepen door iemand die aan de weg werkt (was bijna thuis). Dus ik er even heen, zegt ie dat mijn lamp het niet goed doet. Alles deed het goed, maar mijn koplamp deed het niet, alleen dat kleine lampje wat er bij zit die deed het. -O- Nu heb ik een setje Xenon besteld bij iemand van MFA, en die kan ik ophalen. Maar kan ik die dan gewoon aansluiten en hopen dat hij het doet, of zal die het ook niet doen als ik die nu aansluit. -O-


Dat zal wel loslopen, denk dat na al die jaren trouwe dienst je lampje zelf stuk is....
ga je zelf je xenon aansluiten dan?? :P
 
Laatst bewerkt:
Dat zal wel loslopen, denk dat na al die jaren trouwe dienst je lampje zelf stuk is....
ga je zelf je xenon aansluiten dan?? :P
:X Euhm............... Daar moet ik eigenlijk nog een oplossing voor vinden. Ben niet echt handig, en heb geen zin in half werk -O- Hoe veel zou het kosten om dat te laten doen ergens?

mail Zot wel ff :P
 
Laatst bewerkt:
Goeeeeeeeeede morgen Gooi
Sinds vrijdag nacht weer terug, 1e keer last van een jetleg :/
heerlijk die relatief schone lucht in NL

:Z Mogguh!!!!!!!!!!!! motorritje een is een feit!!;) [me="alex"]is jaloers hehe[/me]

Van de week eens kijken bij de ouders of de vfr van me broertje wil starten en wat er gedaan moet gaan worden aan onderhoud.... (denk veel maar goed zien we dan wel weer)
En hopelijk komt er wat reacties op de gsxf van mijn andere broertje , dan kan hij gaan kijken naar een speed triple! *O*

slim broertje ;) lekker zo'n een naked :9 al een idee uit welk jaar?
Eens kijken of de motoren komende week eens uit de stalling kunnen.
Gelukkig hier nog een cb voor de deur om vanmiddag eens aan te slingeren :]
 
full
 
Goeeeeeeeeede morgen Gooi
Sinds vrijdag nacht weer terug, 1e keer last van een jetleg :/
heerlijk die relatief schone lucht in NLslim broertje ;) lekker zo'n een naked :9 al een idee uit welk jaar?
Eens kijken of de motoren komende week eens uit de stalling kunnen.
Gelukkig hier nog een cb voor de deur om vanmiddag eens aan te slingeren :]

Jaartal?? denk ong 99-2002 ligt er aan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan