'laat hier je icoon / avatar resizen' deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg 'm niet kleiner den 10 kb.
Mijn avatar is 97,3 kb. Dus het moet gaan.
full
 
met welk programma kan ik JPG omzetten naar GIF ?
Het programma dat ik nu gebruik maakt ze lelijk '(
Ik doe dat met fotosjop.
Weet niet of dat lelijk wordt.
Ik gebruik alleen gif als het beweegt od met een transparante achtergrond.
Zo iets als dit.
full
 
Laatst bewerkt:
ik heb de 60x60 probeerd en heb dit foutmelding

Je icoon is te groot (10240 bytes toegestaan, 12984 bytes gestuurd)

(interne identificatie: user::edit_icons::icon_too_large gegenereerd door de 'global_user' klasse)
full
 
ik heb de 60x60 probeerd en heb dit foutmelding

Je icoon is te groot (10240 bytes toegestaan, 12984 bytes gestuurd)

(interne identificatie: user::edit_icons::icon_too_large gegenereerd door de 'global_user' klasse)[afbeelding]
Klik op het plaatje en de link die je bij "eigenschappen" krijgt in je profiel plakken :)
 
Zou graag willen dat mijn foto geresized wordt maar kan niet eens de orginele erop krijgen. hij geeft elke keer aan dat hij te groot is. hoe kan ik de foto toch mee sturen zodat hij geresized kan worden.

Ciao
 
Zou graag willen dat mijn foto geresized wordt maar kan niet eens de orginele erop krijgen. hij geeft elke keer aan dat hij te groot is. hoe kan ik de foto toch mee sturen zodat hij geresized kan worden.

Ciao
Stuur maar naar mijn adres. cordiaholland@kabelfoon.nl
:W
 
Wil iemand deze resizen, met de motor in het middelpunt..(de rest van het gras mag dus weg..mijn maatje is niet zo'n kei in fotograveren.. :X ) Wil weten of ie dan duidelijk is..

RondjeIJselmeer003-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo. Wie zou er alsjeblieft mijn foto willen resizen zodat mijn hoofd niet zo ingedrukt is op mijn avatar!
Dit is de foto:
full


Ik heb zelf al verkleind tot 4 Kb en minder dan 100x100 pixels, maar dat is dus blijkbaar niet genoeg!

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan