Laat hier je motor (jouw trots) zien - Deel I

#76

MF veteraan
10 dec 2006
35.824
4
Aangezien er in het Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI nogal wat foto's geplaatst werden welke niet de kwaliteit heeft van wat verwacht mag worden van een 'mooiste motorfoto', is dit topic in het leven geroepen voor alle soorten foto's van motoren.

Dus wil jij gewoon jouw trots laten zien? post het in dit topic, zodat het andere topic gebruikt kan worden voor mooie sfeerplaatjes.
 
imageghzv.jpg
 
Haha hier zal vast al wel een zoveelste deel van bestaan, maar succes ;)
 
...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En hoppa, topic om zeep, bijna één hele pagina gelukt..


ik mis de foto van vrouw en kinderen nog.
 
Laatst bewerkt:
TS probeert een schoon topic te maken met je trots, ik kan mijn hele motor geschiedenis hier wel neer knallen, zet waar je nu trots op bent.

ben niet verdrietig, heb een rot bui. B|
 
Laatst bewerkt:
TS probeert een schoon topic te maken met je trots, ik kan mijn hele motor geschiedenis hier wel neer knallen, zet waar je nu trots op bent.

ben niet verdrietig, heb een rot bui. B|

Ik dacht dat hij juist alle troep uit 'Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI' wou hebben en daarom dit topic had aangemaakt...

Dus dit topic mag vol met troep als 'Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI' maar netjes bleef :o
 
Ik dacht dat hij juist alle troep uit 'Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI' wou hebben en daarom dit topic had aangemaakt...

Dus dit topic mag vol met troep als 'Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI' maar netjes bleef :o

hmmm.. ik zou bijna uit principe contra plaatjes gaan posten :+
 
Ik dacht dat hij juist alle troep uit 'Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI' wou hebben en daarom dit topic had aangemaakt...

Dus dit topic mag vol met troep als 'Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI' maar netjes bleef :o

Ook dat nog, kut dag dus :X

sorry DKP :o
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan