Laat ik me even voorstellen

Konyol

Rookie
14 nov 2021
2
4
Goedenavond 😃, ik ben Ko en ben 57 jaar jong en woonachtig in Flevoland. Op 25 augustus 2021 ben ik geslaagd voor mijn motorrijbewijs A. Daarna ben ik me eerst gaan afvragen wat voor type motor ik wil gaan rijden en waarvoor ik hem ga inzetten. Ik moet eerlijk zeggen dat het nog best moeilijk is om een keuze te maken omdat er zoveel leuke coole vette motoren zijn maar in je achterhoofd ook weet dat het budget niet eindeloos is maar een grens heeft.
Gisteren ben ik wezen testrijden op verschillende motoren elders in het land. Een medewerker gaf aan dat je een onderscheid moet maken tussen Fun en Functioneel, nieuw of occasion en bij welke keuze je ook maakt soms water bij de wijn moet doen.
Omdat ik de motor ga gebruiken voor woon-werkverkeer, heb ik gekozen voor de Yamaha FZ6 S Fazer van het bouwjaar 2008 (kleur zwart) die een lage zit heeft omdat ik niet langer ben dan 1 meter 68 😎.
Ik vind het een sportieve uitstraling hebben en waar je ook lekker op kan toeren maar dat moet ik eerst nog gaan meemaken.
Fijn om me te mogen aansluiten bij de rest van de motorliefhebbers en hoop via MF meer te leren over techniek en allerlei andere handigheidjes.
Groet, Ko
 
:W Ko
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan