Laat je Aprilia Pegaso ff zien

Via een Engels talige site ondekt hoe je een diagnose kan doen via het 6 polige stekkertje onder het zadel. Nu diverse keren de 12 seconde diagnose te hebben gedaan is het lampje nu uit. Eens kijken of dat zo blijft.😁😁😁
 
Via een Engels talige site ondekt hoe je een diagnose kan doen via het 6 polige stekkertje onder het zadel.
Nu diverse keren de 12 seconde diagnose te hebben gedaan is het lampje nu uit.
Eens kijken of dat zo blijft.😁😁😁
Oké, hopen dat het inderdaad opgelost is ...
Wel interessant, zou je die link (of instructies) hier misschien willen delen aub?
 
Het weer begint weer beter te worden, nog even en we kunnen weer van start!

Eind van de maand mag de Pegaso weg voor zijn beurt en dan zijn we helemaal gereed, ik heb deze “winter” besteed aan het geheel schoonmaken van de motor zodat we er weer tegen aankunnen haha.

Ik heb alleen een kleine schade op het achter scherm, waardoor ik deze beide wil laten spuiten of wrappen, echter weet ik niet of het laatste mogelijk is. Hebben jullie zoiets al eerder gedaan en wellicht een indicatie van wat zoiets zou kosten?



 
Vraag is... Hoeveel wil je eraan uitgeven?

Die krassen zijn best wel diep en zouden dan ook opgevuld moeten worden met plastic of plamuur. Goedkope optie is om er met een rode lakstift overheen te gaan zodat je de krassen (het zwarte plastic onder de lak) niet meer zo ziet vanaf een afstand. Je kunt alles zelf opknappen en overspuiten als je er ervaring in hebt. Anders is een professional een dure optie om het echt goed moet.

Ik heb als expiriment mijn voorkuip laten spuiten bij een bedrijf. Was een goede €270,- euro kwijt voor enkel de voorkuip.
 
Is inderdaad een hele diepe kras, ben ook wel een beetje benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren maar daar ga ik helaas niet achterkomen haha. (Gebeurd bij vorige eigenaar)

Ik heb zojuist antwoord terug van het eerste wrap bedrijf dat ik heb aangeschreven, zij kunnen de beide achterkappen voor € 150,- opknappen en wrappen. Hier komt dan € 24,- bij voor de stickerset, niet heel erg veel al zeg ik het zelf.

Ben benieuwd wat ze vragen voor een complete wrap,( tank + kuipdelen)
 
Is inderdaad een hele diepe kras, ben ook wel een beetje benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren maar daar ga ik helaas niet achterkomen haha. (Gebeurd bij vorige eigenaar)

Ik heb zojuist antwoord terug van het eerste wrap bedrijf dat ik heb aangeschreven, zij kunnen de beide achterkappen voor € 150,- opknappen en wrappen. Hier komt dan € 24,- bij voor de stickerset, niet heel erg veel al zeg ik het zelf.

Ben benieuwd wat ze vragen voor een complete wrap,( tank + kuipdelen)
Ik vermoed dat dat ook gauw een klein fortuin kost. :X Laat het me weten! :Y
 
Vreemd, ik dacht wel even op Google te zoeken onder "Aprilia Pegaso special" of "unique".
Maar vind eerlijk gezegd helemaal niets joh, ben ik toch wel verbaasd over.
Ook niets onder bv Pegaso camouflage of "special paint" of iets dergelijks.

Dus wat dat aangaat ben je bij een anders dan af fabriek kleurstelling bezig met een unieke actie.
Toch wel gaaf hoor, als je toch gaat wrappen ...
Maar goed, als je tevreden bent met de huidige kleuren, dan moet je dat natuurlijk vooral zo houden.
 
Sowieso lastig dingen te vinden qua kleuren, ik was inderdaad al een tijdje opzoek naar verschillende kleurstellingen maar kom inderdaad niet zo heel veel tegen. Beetje jammer haha.

Zat zelf misschien aan iets van wit ofzo te denken maar dan moet ik de tank ook gelijk meenemen, en die is eigenlijk pas volgend jaar aan de beurt haha.

Ik ben eveneens opzoek naar een nieuwe set uitlaten, nu zou ik graag de originele set akra’s eronder willen maar deze zijn helaas ook nergens meer te vinden. :(
 
Heeft iemand hier toevallig een werkplaatshandboek voor een strada van 2006?

ik ben namelijk ook erg benieuwd hoe we de koelvloeistof kunnen verversen en hoeveel er dan ingaat.
 
Vandaag de Pegaso een even van de winter acculader gehaald en een lekker rondje gemaakt, in het begin nog even hikken dus maar even goed open getrokken en dat ging een stuk beter, draaide gelijk weer lekker rond en het lampje bleef uit.
 
Vandaag de Pegaso een even van de winter acculader gehaald en een lekker rondje gemaakt, in het begin nog even hikken dus maar even goed open getrokken en dat ging een stuk beter, draaide gelijk weer lekker rond en het lampje bleef uit.
Oke ... doe je wel een beetje voorzichtig maat.
Niet alleen voor de motor, maar ook voor jezelf.
Als de motor net uit de winterstalling komt betekend dat meest dat je alweer even niet gereden heb.
 
Iemand nog een leuke alu koffer over voor achterop, toch wel makkelijk omdat ik wat spulletjes mee kan nemen voor klusjes.
Toevallig zoiets ?
Weet ik zo even niet te vinden voor je, maar nu heb je wel de artikel codes :-))
Alhoewel ... misschien heb je hier iets aan?

Gevonden!
Check deze site maar even.
Zijn hele dure koffertjes hoor, zie hier een bedrag van 400 pond !!!
En dan ben je er nog niet, komen nog onderdelen bij.

Ik heb zo'n koffertje, en vind het een leuk ding.
Maar kan je garanderen dat je voor dat geld een heul veul betere kan kopen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan