Laat je Aprilia Pegaso ff zien

Wel leuk spul, leuk gevonden.
En opzich kan je het voor de 25 dollar kan je het opzicht wel proberen niet?
Weet niet wat de verzendkosten zijn natuurlijk ...
 
Let wel dat de remhendel niet te strak zit, waardoor de pomp niet meer van druk af gaat. Dat had ik met mijn oude Pegasus. Beetje spelen met de Dremel verholp dat ook gauw.
 
Zondag mijn Pegaso 650 Tibet opgehaald, 120 km van huis. Dankzij Buienradar pas om iets voor 4 uur vertrokken en niet meer natgeregend. Bijna alles binnendoor, ca 110km, alleen het laatste stuk over de snelweg, toen wilde ik naar huis. De motor deed het goed, lekker zo’n ééncilinder, het zadel is top, zit gel in, en ik ben blij dat ik voor deze Pegaso gegaan ben (één van de 17 die er in NL nog op kenteken staan). Op naar het mooiere weer!
aprilia opgehaald 8 mrt 2020.JPG
 
Wel leuk spul, leuk gevonden.
En opzich kan je het voor de 25 dollar kan je het opzicht wel proberen niet?
Weet niet wat de verzendkosten zijn natuurlijk ...
"Gratis verzenden naar Nederland via Ali Express standard shipping"; dat is inderdaad het proberen waard. Leuke kleurtjes ook.
 
Is dit een koffer die je er makkelijk af kan klikken? Vaak zitten die goedkopere vast op de plaat achter je zadel.
Heeft iemand een foto van hoe je bijv. een Givi monolock bevestigingsplaat vastmaakt achterop je motor?
 
Heb een nieuw koffertje besteld voor schildersspullen en/of boodschapjes. Ze moet er wel af kunnen vind ik.
Tzt graag maar ff een foto plaatsen.
Zou je de details met ons willen delen?
Merk, type, volume, bevestiging, prijs etc.?
Ikzelf ben voorzien, maar meer als algemeen Topic info zeg maar.
Word gewaardeerd!
 
70 euries uitgegeven aan een 40 liter koffer die perfect past, een kussentje heeft en er kan een leuk rekje op maar dan moet je wel in de deksel schroeven. Alleen een stom verwijder mechanisme met een schroef.
 

Bijlagen

  • 20200321_135613.jpg
    20200321_135613.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 3
Ziet er toch hartstikke netjes uit?
En ervan uitgaande dat 40 liter voldoende is voor jouw, zou ik zeggen: netjes!
Vind het dakrekje ook wel leuk haha
 
Goedenavond dames en heren! Nieuw op het forum hier dus ik zal mij even voorstellen. Ik ben 23 jaar en kom uit Mijdrecht. Sinds vorig jaar rij ik op deze Aprilia Pegaso Strada uit 2005. Mijn eerste motor en zeker zeer tevreden mee. Ik zal een plaatje bijvoegen.
0932C836-D817-414F-8245-40DBD0ABF49E.jpeg
 
Wat maken die Italianen toch een meut zeg als je Honda gewend bent. Hele week er lekker mee gereden en gisterenavond wil ik haar pakken maar starten ho maar. Wat geknal en geplof, heel even aan slaan en gelijk weer uit. Dus net maar weer geprobeerd en niet verder dan wat plofjes en een lege accu. Dus ze ligt nu aan de beademing en dan maar eens kijken of ik het kreng aan de praat krijg.
 
Wat maken die Italianen toch een meut zeg als je Honda gewend bent. Hele week er lekker mee gereden en gisterenavond wil ik haar pakken maar starten ho maar. Wat geknal en geplof, heel even aan slaan en gelijk weer uit. Dus net maar weer geprobeerd en niet verder dan wat plofjes en een lege accu. Dus ze ligt nu aan de beademing en dan maar eens kijken of ik het kreng aan de praat krijg.
Niet geheel onbekend, die wisselvallige buien.
Sommige noemen het vervelend, anderen karakter ... ik geef de voorkeur aan die laatste.
Anders had ik de mijne al eerder van de hand gedaan.
We hebben al een poosje een goede relatie zeg maar haha, maar dat moet je nooit te hard zeggen he.
Geduld, het komt vast wel weer goed Gerrit.
 
Goedenavond dames en heren! Nieuw op het forum hier dus ik zal mij even voorstellen. Ik ben 23 jaar en kom uit Mijdrecht. Sinds vorig jaar rij ik op deze Aprilia Pegaso Strada uit 2005. Mijn eerste motor en zeker zeer tevreden mee. Ik zal een plaatje bijvoegen. Bekijk bijlage 1476799
Welkom,
En een mooie Pegaso! 2005, Is dat al met het Yamaha motorblok, of nog met het aloude Rotaxblok?
 
Niet geheel onbekend, die wisselvallige buien.
Sommige noemen het vervelend, anderen karakter ... ik geef de voorkeur aan die laatste.
Anders had ik de mijne al eerder van de hand gedaan.
We hebben al een poosje een goede relatie zeg maar haha, maar dat moet je nooit te hard zeggen he.
Geduld, het komt vast wel weer goed Gerrit.
Startmotor of zo zal wel naar de Filistijnen zijn, er draait wel wat en hoor dan een harde klik en je ruikt benzine maar starten ho maar. Dodemansknop gecheckt dus mooi tijd om afscheid te nemen en voor op het eiland maar een motorscooter aan schaffen, Japans, dat wel natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan