Gekke Gerritje
Die hard MF'er
Laadspanning meten, is zwak punt bij deze systemen gaan de regelaars vaak stuk, veeeeel te heet onder dat zadel.
Wat moet die zijn bij een 2002'er.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laadspanning meten, is zwak punt bij deze systemen gaan de regelaars vaak stuk, veeeeel te heet onder dat zadel.
Had je t toch niet zelf gedaan ?
Mooi spul Johan, maar ik vrees dat de meeste hier al voorzien zijn van een Pegaso.
Hij is inmiddels verkocht. er voor in de plaats gekomen is een Cagiva Elefant 1000DSMooi spul Johan, maar ik vrees dat de meeste hier al voorzien zijn van een Pegaso.
Erg vervelend dat de motor (wegens technische redenen) niet bevalt, want het is gerust leuk spul.
Wat zou het weer gaan kosten om hem in fatsoenlijk functioneerde staat te krijgen, misschien het vermelden waard (en interessant).
Hoe dan ook succes met de verkoop, volgende weer een 1-cilinder?
PS: je kan misschien aan de verkoop van losse onderdelen meer winst maken?
(Ik vind dat omzetruitje wel interessant.)
Wat zeg je me nou, das gaaf.Hij is inmiddels verkocht. er voor in de plaats gekomen is een Cagiva Elefant 1000DS
Top dankjewel.Laadspanning moet, afhankelijk van toerental en ingeschakelde verbruikers, direkt na starten boven de 12.8 Volt meten en langzaam oplopen naar 14.4 maximaal 14.7/ 14.8 Volt. Bij een volledig geladen accu geeft Voltmeter ongeveer 13.8 / 14.0 Volt aan stationair met licht aan. Meter direkt op de accupolen.
Mooi ding gsxr600k. Maar is dat een 2000? De voorkant komt op mij over als een eerder type...
Kleurcodes weet ik niet. Ik ben zelf ook op zoek aangezien de verf van mijn '99 model tank loslaat helaas. Laats las ik wel iemand over deze website, maar zelf nog niet uitgeplozen of dit voor de Pegaso ook werkt.
Ja dat is me wel verteld, hoe zou ik dat kunnen controleren?
Datum eerste toelating is mei 2000.. maar dat zegt natuurlijk niet zoveel.
Ik heb wel een Manual gevonden online die is voor een Pegaso 650 I.E. en dat lijkt wel precies de goede te zijn.
Ook voor het bestellen van onderdelen is het wel makkelijk als ik het juiste bouwjaar en type nummer heb.
Het blokje is een rotax 655.
Hij ziet er erg netjes uit. Het bouwjaar is niet 2000, en het is geen IE. Pegaso's bleven in die tijd wel eens wat langer in de showroom staan, waardoor ze soms jaren later op kenteken kwamen. Ik had hetzelfde model, en die was in 1997 op kenteken gezet. IE staat voor injectie, en dit is een carburateurmodel.
Het is modeljaar 94-96: Aprilia Pegaso 650oke kijk dat schept al ietsje duidelijkheid, het is inderdaad een carburateur model.
Nu alleen het bouwjaar nog?
Ik denk dan dat het een Pegaso 650 modeljaar 1999-2000 is. Aprilia Pegaso 650
Via de website die Chriz86 linkte over de kleuren, kom ik uit op King Red Pearl. Dat lijkt me ook wel aardig in de buurt te komen.
Zo goed als nieuw Corbin zadel € 120,00
Bij interesse laat mij even iets weten dan breng ik je in contact met hem.
Gaaaaaaaf man, das een tof ding.Hij is inmiddels verkocht. er voor in de plaats gekomen is een Cagiva Elefant 1000DS
Even nagevraagd voor je, is één geheel.Dat zadel is heel misschien wel interessant.
Puur uit nieuwsgierigheid; is dat een mono, duo of één geheel zadel?
Thanks, maar ik hoopte stiekem op een twee delige versie.Even nagevraagd voor je, is één geheel.
Had ik al eerder gemeld in dit topic.
Heet MRA X-creen touring , enkele mogelijkheden. Google maar even. Kocht hem bij RAD online, maar prijzen zijn bijna gelijk. Tussen 80 en 100 euros
Suc6