Laat je Aprilia Pegaso ff zien

Op deze foto zijn de rubber hoezen denk ik het beste te zien:
fa038898f640bbf6fdf217426ec0def6.jpg


En hier ook wel:

1aa77fe3ea70083aabe1000709343c16.jpg
 
Gaaf om zo de foto's te Ien van je motor!
Ik zie dat je ook de tweelingbroer van je motor hebt? :9
Klopt, er zijn er van deze uitvoering echter maar 17 van in NL.
Dus toen iemand via MP de zijne te koop aanbood, heb ik gevraagd of ik misschien foto's mocht komen maken.

Maar dankjewel, hoop dat je er wat aan hebt.
 
Weet je nog welke hoezen je gekocht hebt?
Nee sorry, maar je kunt ook gewoon even bij jouw dealer informeren.

Het meest verstandig is het om het te combineren met een grote beurt.
Dan gaan de voorvork en er toch af om de olie te checken.
En dan kunnen ze ze er zo overheen glijden.
Want als je de vorken er niet af haald, zal je de hoezen er niet op krijgen.
Maar misschien is daar een handigheidje voor…
 
OK bedankt geschift.
Om ze erop te doen moeten de poten inderdaad eraf. En ze moeten ook uit elkaar...
Aangezien de keerring lek is moeten ze dat toch al dus da's geen (extra) probleem :)
 
Ik heb voor de 2e keer in redelijk korte tijd (ca 2 jaar) een lekke voorvork keerring. Iemand hier een soortgelijke ervaring?

Nu zit ik eraan te denken om maar de poten af te gaan schermen met een zo'n rubberen hoes eromheen. misschien dat dit helpt..

Bij mij ook, beide keringen zijn vervangen en 1 lekt er al gelijk weer.
 
Hoi Pegaso rijders,
Met veel plezier heb ik op mijn Aprilia Pegaso Trail uit 2006 gereden, een erg leuke eerste motor voor het A2 rijbewijs. Omdat ik op zoek ben naar een andere motor (zware rijbewijs behaald) ga ik de Aprilia verkopen. Als je interesse hebt, laat het dan vooral weten! De informatie is op marktplaats te vinden. Hij staat erop voor 2950 euro maar als iemand uit deze groep interesse heeft is de prijs zeker bespreekbaar.
 
Dank je! Zeer waarschijnlijk een KTM 790 Duke uit 2018, rijd ontzettend lekker en gooi je makkelijk de bochten in.
 
Nice! een Pegaso topic!

Nu heb ik er eentje op het oog voor een hele lage prijs. Wel een opknapper, maar met een beetje geluk neem ik hem voor 400 mee.
Ik rij nu zelf al een honda dominator, fantastische machina, maar ik ben een lange knaap dus nog zo'n hoge single vindt ik niet erg.

Nu loopt de motor op dit moment niet omdat de carbaruteur er naast ligt helaas, niet helemaal wat ik wil. Ik wil die motor wel even horen lopen
Hij heeft nu 27000 gelopen het gaat om een 94 model(vernomen dat deze 50/59 pk/nm heeft), en ga vrijdag die kant op om is te kijken.

Nu heb ik mijzelf al aardig verdiept in de fiets, Kopbouten kunnen niet goed vastzitten waardoor de pakking gaat lekken, verder de uitlaat die flink door roest.
Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag!
 
Zo, het loeder weer aan de praat gekregen.
Nieuwe en juiste iridium bougie geplaatst en het startrelais vervangen door de zwaardere van Yamaha, starten lopen.
Alleen blijft het injectielampje nu branden, misschien alles eens resetten want ze loopt prima nu. Heb er maar ff een smiley opgeplakt.
 
Hi, mede-Pegaso-rijders,

Met het mooie weer van afgelopen dagen zijn ook de vakantieplannen aangewakkerd, daarom op zoek naar topkoffer en zijkoffers.
Gaat om een pegaso IE uit 2001.

Heeft iemand toevallig een originele Pegaso- bageset over? of andere koffersystemen die passen op mijn model?

Ook opties die jullie zelf gebruiken/aanraden zijn welkom!
 
Al poosje bezig een Pegaso beetje aan te passen/ opknappen. Kreeg m binnen met gebroken MDI ruit, heb vervangende ruit geplaatst, zou origineel model moeten zijn maar vind het 3x niks veel te veel wind om je kop. Iemand hier ervaring met andere ruiten of opzetruiten ??
Plaatje bij het praatje.
20180810_161534 (1).jpg
 
Gerrit,
ben 1.90, wil zadel ook nog ophogen zodat het geheel vlak word, dus ben bang dat't nog erger gaat worden.
Kun je niet laten uitlezen en dan passende aktie ( laten? ) ondernemen.
 
Al poosje bezig een Pegaso beetje aan te passen/ opknappen.
Kreeg m binnen met gebroken MDI ruit, heb vervangende ruit geplaatst, zou origineel model moeten zijn maar vind het 3x niks veel te veel wind om je kop.
Iemand hier ervaring met andere ruiten of opzetruiten ?

Ik ben met mijn 1.84 niet super tevreden met de ruit wanneer ik boven de 100 rijd ... maar dat is sowieso een zeldzaamheid.
Ik heb al vrij snel toen ik'm kocht een "smoked" ruitje gekocht voor €80,-
Gekocht bij Bikersbuyit.com —> Givi Specific Screen D237S Smoke (Pegaso 2001/2004) 87700015-GD237S.
Volgens mij was er geen verschil met de standaard die er eerst op zat.
(Deze heb ik destijds overigens meteen verkocht.)
Voor verschillende foto's zou ik je graag doorverwijzen naar mijn Pinterest account Aprilia Pegaso 650ie tuscany tibet raid.
Maar deze foto geeft denk ik wel een indruk van de kleur en het formaat ...
 

Bijlagen

  • Dark graffiti.jpeg
    Dark graffiti.jpeg
    253,8 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan