Laat je Dynorun zien......

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
Ik zal je vlug ff mijn geheimpie vertellen !

Een vriend van me rijdt Club Met en heeft 3 (!) GSXR 1000'en, 2 x 2002 en 1 x 2003.

Door het steken van een volledige Akra-lijn + andere luchtfilter + PC wint hij op GEEN ENKELE moto meer dan 10 pk op het achterwiel !!!

De gsx-r is namelijk al HEEL goed af fabriek.

Jij gaat dan eens ff 15 pk winnen met enkel een PC ?!

Dan had het trouwens al lang wereldnieuws geweest en stonden er bij alle PC centers nu rijen GSXRen aan te schuiven voor een PC.

Nog iets, als die afsteller van je zo goed is dan zit hij daar niet langer dan 1 max 2. uren aan te stellen ofwel heeft hij gewoon geen goede apparatuur of is hij vergeten de opleiding van PC te volgen en heeft hij de knutseldoos versie aangeschaft.

En als laatste, als jij en/of je afsteller zo veel wist van pks winnen dan had je met je gsxr gewoon van een pc afgebleven want er bestaan namelijk veel BETERE 'boxen' op de markt waarmee een gsxr wel wat pks (4-6) kan winnen door enkel montage van zo'n 'wonderkastje'.

Ik heb niets persoonlijk tegen, helemaal niet, vind het zelfs triestig dat ze mensen zoiets wijsmaken maar ik heb 2 jaar bezig geweest met het tunen van een R1, moet je mij niet vertellen hoe (moeilijk) je met dergelijke motoren pks kan winnen.

PS : aanbod is nog steeds geldig zalle !!!

cheerz
 
Aan wat 2 middagen gewerkt ???? Aan de testbank zeker ???

Je moet niet naar een testbank VAN MIJ komen hé, kies er gewoon een willekeurige uit ! Voor mij is Tofami van Ruud Frederix ook goed en als die er niets van kent dan kan je gelijk alle afstellers/tuners/pc centers in Nl en B dicht doen.

Geef het telnr eens van de plaats waar jij geweest bent, doe ik mijn cbrrke er ook binnen, kan hij van een ongeveer 100 pk er ook vlug 110-115 pk van maken, man man toch ...

Ik ga dan ook mee, kan op mijn R1 nog wel wat extra vermogen gebruiken :+
Klinkt voor in de kroeg wel stoer trouwens :+
 
En wie zet er dan (met plezier) een echt goede map in :? je kunt dan natuurlijk wel begrijpen dat de persoon die 't dan mag afstellen écht goed voelt dat hij alleen gebruikt wordt voor de hulp, voor de rest mag 'ie opdonderen.
Je werkt hier niet alleen met prijzen, maar ook met mensen. ,uiteindelijk moet je uiteraard zelf kiezen wat 't belangrijkste is ;)
hmmmm...dat is wel effe minder idd.

Maar wat nou als je 2dehands een PC op de kop kan tikken.
Die krijg je ook nergens lekker afgesteld dan?
Lekker dan als het er zo aan toe gaat.
 
hmmmm...dat is wel effe minder idd.

Maar wat nou als je 2dehands een PC op de kop kan tikken.
Die krijg je ook nergens lekker afgesteld dan?
Lekker dan als het er zo aan toe gaat.

Nee hoor, zó erg is het echt niet hoor, maar ik kan me wél goed voorstellen dat de persoon die je motor afstelt niet met plezier, aan een NIEUWE, niet door hem geleverde pc gaat beginnen.
Je krijgt dan 't gevoel van "ergens anders voordeel halen, en 't verantwoordelijke werk bij de monteur op de stoep leggen"
Je begrijpt toch zélf ook wel, dat als je bij een bedrijf aankomt waar ze zeggen dat hun dit niet deerd, dat ze dan alleen de klus willen hebben voor 't geld, en zeker niet om er de perfecte map voor te maken......
En bedenk......, een powercommander met een slechte map is niet meer waard dan de energie dat 'ie geeft als hij in de kachel gegooid wordt, sterker nog, een slechte map kan motorschade opleveren.....
 
full
 
De uitdraai van mijn Bandit 600 na plaatsing van een dynokit en K&N filter.
Bos alu round demper lag er al op de hele dip die ik had is foetsie...

dynorun%20bandit%20600.jpg
 
Hier is de run van mijn R1..

enige aanpassingen zijn een Scorpion open uitlaat, K&N filter en Dynojet carb.kit.

dynorun.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan