Laat je Dynorun zien......

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
A

Anoniempje488

Guest
We kunnen weer ;) hoop binnen een maand of twee weer een nieuwe te doen maar dan met laser uitlaat. Dit is dus standaard.

dynografiek.jpg
 
Op maandag 29 april 2002 00:11 schreef Redgixx het volgende:héhé, eindelijk een R1 met pktjes aan boord ;) Zal veel geld gekost hebben om die 13pk erbij te krijgen :}

Cu Martin

:P :P :P :P :P
Nope, fl1175,- minder duur iig als een soes 1000 :}
 
Mmmm, ik mis een heleboel reacties (2 pagina's), maar ik zal toch es een poging doen. Ik ben namelijk gisteren bij Rinus op bezoek geweest in Bergen op Zoom voor een Dynojet run...
misc.php
Advies: niks aan doen, is prima zo :}
 
Laatst bewerkt:
Hier is de mijne!! Hij is gemaakt na het monteren van een Dynojet kit en een Arrow Carby demper. Standaard heeft de ZXR750 van 1992 100pk in het blok. Hij rijdt nog steeds erg lekker en ben er ook nog steeds erg tevreden over!!! Het blijft een mooi machientje!!
Voorlopig alleen de link naar de dynorun. Later attach ik hem hier nog wel bij!

http://home.planet.nl/~weter273/specifications/dynorun_zxr.JPG

Kijk ook maar verder op mijn site, het zou leuk zijn als er nog wat meer gastfoto's bij komen, zeker van MF-ers!!
 
Ehm sorry René, maar ik snap iets niet... als je fiets standaard 100 PK heeft, waarom kom je daar nu niet meer aan dan :?

De mijne heeft standaard 105 PK en daar kom ik keurig aan :}
 
100 pk aan de krukas, en een dynojet meet vermogen aan je achterwiel, ongeveer 12% erbij, en je zit aan krukasvermogen, en dat is wat de fabrikant opgeeft.
 
100 pk aan de krukas, en een dynojet meet vermogen aan je achterwiel, ongeveer 12% erbij, en je zit aan krukasvermogen, en dat is wat de fabrikant opgeeft.
maar wat de fabrikant bij mijn FJ opgeeft = 105 PK, hoe kan er dan 105 PK gemeten worden aan mijn achterwiel??? Hoe zit het dan met die 12%?
 
Laatst bewerkt:
kan er niets aan doen, maar mijn bestanden willen niet in beeld komen. heb begrepen dat de fout niet bij mij zit maar bij het forum zelf.
 
hoe lang gaat dat nog duren?
Ik wil me icoon zien!!!!!!!!!!
ik wil foto's laten zien!!!!!
ik wil.......................!
 
M'n fiets is gisteren naar No Limits in Roden gebracht, waar hij vandaag afgesteld wordt (PowerCommander). De beste man wou gelijk de fiets wel ff op de testbank zetten om mij te laten zien wat het huidige vermogen was. Eerst moet nog ff een oude Honda van de bank gehaald worden, deze kwam aan een indrukwekkende 14pk aan het achterwiel!! :} :+
Maar goed, mijn gixxer werd vastgebonden en na een paar keer flink aan het gas te hebben gehangen schoot de snelheidsmeter over de 300km/h en verschenen 121,8 aw/pk's op de monitor :9~

Hopelijk kan ik 'm vandaag weer ophalen, dan kan ik gelijk het eindresultaat hier posten. Ik ben HEEL benieuwd..
 
Ben vandaag op de actionday van Motoport Uithoorn geweest.
Heb meteen een bezoek aan de dynojet bank gebracht.
130pk aan het achterwiel niet schokkend maar wel een erg mooie rechte vermogenkromme.
De rode lijn loopt niet zo fraai door wat wielspin op de bank.
De blauw is in zijn 4 gemaakt en loopt erg mooi recht zo als te zien.
Hier doe ik dus niks meer aan.
Ook was er nog een ZX12 met dik 170 achterwiel pk's :}

scan2.jpg
 
we zijn er effe met z'n tweeen op gaan zitten omdat er in het verleden wel eens werd gezegd dat je veel wielspin hebt met dit vermogen .
ik heb eerst een meting alleen gedaan.
als je goed kijkt dan zie je 3 metingen 1 all gear en 2 roll on's tussen de 2 roll on metingen is geen verschil te zien dus geen wielslip.
ik had wielslip ook kunnen laten zien met rpm. erbij maar dan moet je een halve motor slopen om een aansluiting te kunnen maken.
rinus.
 
Dan blijft het maar behelpen met een standaard ZX12R:

dynojro2002.jpg


PS. Die 181 klopt niet hoor '(
 
Laatst bewerkt:
Standaard ZX-6R uit 1998, plm. 27.000 op de teller en in de snelste kleur: groen... :)

full


full


Netjes toch, voor een vier jaar ouwe ZX-6R met de originele ketting en 3000 km over de 24K beurt? :)
 
Gisteren gemeten tijdens de kawa powerday in veldhoven.
Hij viel alleen in het niet met de zx12r die voor mij op de bank stond. deze kwam nml. tot 174pk. aan het achterwiel
Dat was overigens dezelfde als die eerder in dit topic stond.Hij had ong. 3pk verlies door een nieuwe achterband dus hoef ik geen nieuwe meer :? :?
Hier is de run:
vtrdyno1.jpg

vtrdyno2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan