Laat jij je ook wel eens verleiden?

kort sprintje red je wel denk ik...
maar daarna is het bye bye :W :W...tot bij het stoplicht, en dan weer voorkruipen :+

ontopic:
ik laat me niet verleiden...
nou ja, niet door mijn medeweggebruikers..
nou ja, alleen als ze er echt om vragen natuurlijk.

Nou misschien wel leuk om te vergelijken... *D

ZX-6r uit 2004 doet 10.5 seconden over de 1/4 mile.
http://www.sportrider.com/bikes/146_street_bike_performance_times/index.html (Consent Form | Sport Rider)

Audi R8 doet 12.75 seconden over de 1/4 mile.
http://autos.msn.com/research/vip/Spec_Glance.aspx?year=2008&make=Audi&model=R8&trimid=-1 (Car Reviews, New and Used Car Prices, Photos and Videos | MSN Autos)

Iets meer info:

R8 technical data Performance
Max speed 186.62 miles/h (301 km/h)
0-100 km/h 4.1 seconds
0-160 km/h 10.2 seconds
0-200 km/h 14.9 seconds
0-300 km/h -
Quarter mile 12.5 seconds

Bron: C63AMG specs 0-100km/h, 0-200km/h ... - MBWorld.org Forums

...Een 1000cc'tje van een paar jaar geleden loopt rond 8 seconden naar de 200+ km/u,...als je beetje goed kan rijden.

Opzich wel aardig snelle bak die R8, dat zeker. Maar toch niet snel genoeg met een sprint.

Dus mijn mening: ik denk dat je met een 600 boven een bepaalde snelheid wel steeds meer inlevert op winst, en de auto je voorbij komt na een bepaalde (lange?) tijd. Met een 1000 loopt die niet (of na zeer zeer zeer zeer lange tijd) voorbij, want een ZX-10r haalt ook +/- 186 mph. (zie sportrider bron) Even snel dus als die R8 qua top. Hoe dan ook zal elkaar niet veel ontlopen qua topsnelheid. Maar die 1000 is dus binnen no time weg...en die zie je denk ik niet meer terug...

Oke zijn maar cijfers en praktijk is anders voor auto's als motoren. Maar toch, altijd leuk cijfertjes. :P
 
Laatst bewerkt:
enige wat ik eruit trek met mijn schakelbrommer is een bejaarde wielrenner :(

Maarja dalijk met de sv650 gaat dat wel anders zijn :)
 
Ik zeg altijd, de meeste sport auto's red je tot 200 km/uur, ddarna is de luchtweerstand wel een probleem... Sport auto's zijn dan 300 pk +
Overigens om binnen de 4 sec met je motor op 100 te zitten moet je aardig kunnen starten.... Wat de motor kan en wat de motor met welk soort coureur kan is een heel groot verschil.....
 
Tuurlijk lukt dat... Ik had laatst een sprintje met een S55 AMG met kompressor. Deze was gewoonweg iets sneller omdat dat ding grip in de gloria heeft en maar gas hoeft te geven...
 
Vorige week nog in Rotjeknor. Een gast in z'n (prachtige overigens) M5 scheurt in een keer weg bij 't stoplicht. Ik reed in op 'm maar t was wel BBK, dus ik stopte uiteraard.. Idioot reed vervolgens hard door rood bij 't volgende stoplicht omdat hij geen tijd had te stoppen. Ging maar net goed.
Echt... gestoord... |(
 
Vorige week nog in Rotjeknor. Een gast in z'n (prachtige overigens) M5 scheurt in een keer weg bij 't stoplicht. Ik reed in op 'm maar t was wel BBK, dus ik stopte uiteraard.. Idioot reed vervolgens hard door rood bij 't volgende stoplicht omdat hij geen tijd had te stoppen. Ging maar net goed.
Echt... gestoord... |(
Jij jaagde hem op,moet je ook nie doen he :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ _O-
 
Vanmiddag nog, bij het stoplicht.
Twee banen, ik rechts op de slome baan, en de bmw M3 links op de snelle inhaalstrook...

Hij had geen schijn van kans! _O- *O*
(Tegen mijn gsx600f nota bene, en hij deed echt zn best hoor)

Ik laat me graag verleiden, een van de vele motorgeneugden!!! ;) :P
 
Laatst bewerkt:
Jij jaagde hem op,moet je ook nie doen he :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ _O-

Hij maakt bij 't stoplicht vage handgebaren en glimlachte van oor tot oor, dus ik dacht dat hij mn motor bewonderde en ik zwaaide terug. Blijkbaar waren de gebaren een internationaal signaal voor 'lets race!' :+
 
Auto's doe ik nooit zoveel mee... Mijn gemiddelde rijstijl is toch veel te snel voor de meeste koekblikken...

Debielen op veel snellere motoren zonder lef daarintegen...... :X :W
 
Ik heb het wellis moeilijk gehad tegen een paar sportieve auto's, maja divje @ 25(trouwens te koop) met 110kg derop of 70 scheelt ook nog wel wat denk ik :+

Toch leuk om die gastjes met hun verlaagde wagentjes, knalpot etc er uit te rijden :+
Als je een beetje motor rijd kan ik me voorstellen dat, dat niet echt spannend is met normaal op trekken zoon knakker alsnog voorblijven.
 
Laatst met twee jonges in een dikke 911...
Bij het verkeerslicht vol weg allebei, alleen kende ik de weg en wist dat er in de bocht een flitspaal stond.
Net voor de paal vol in de ankers, terwijl hij juist nog net ff gas bij gaf............ _O-

:W
 
Laatst met twee jonges in een dikke 911...
Bij het verkeerslicht vol weg allebei, alleen kende ik de weg en wist dat er in de bocht een flitspaal stond.
Net voor de paal vol in de ankers, terwijl hij juist nog net ff gas bij gaf............ _O-

:W
naaistreek B|
 
's Nachts een keer op de A50 van Eindhoven naar Arnhem gespeeld met een Audi A6 of 8.....snelheid kwam niet onder de 170 geloof ik :X

En achteraf vond ik t niet zo verstandig :+
 
bijna elke dag wel een sprintje :z

heerlijk *O*

1 x tegen een ferrari met mijn 25 kw fiets *O*

tot 80/90 bleef ik klein beetje voor maar erna -O-
 
Ik trek altijd rustig op, anders slijt me achterband nog sneller :X
Sporten met auto's doe ik niet aan, ik rij altijd lekker weg bij een stoplicht. Als zij hem vol intrappen dan houden ze het toch al niet bij ;)
 
ik ben helaas nog nooit een golfje tegen gekomen bij het stoplicht -O-
Ik wel! Dat bleek zo'n snelle R32 te zijn. :X Met een jonge gast er in, dus ik kon wel raden dat ie wilde sprinten. Ik moest nog flink gas geven ook, maar ik stond dan ook niet echt op te letten, ik had niet verwacht dat het al groen werd. :P
 
Audi R8 ring hoofddorp, ik op mijn cb500 met iemand achterop.
Forget it! (ik dan he!)
 
jaar of 4 geleden al weer maar vergeet ik nooit meer. Reed op een GSXR750 van 1999.

Kwam s'avonds laat (23.00u) terug van Driebergen gereden en aldaar trof ik aan het stoplicht een motor rijder. Samen wheeliend de snelweg opgereden en elkaar gegroet toen ik afslag moest hebben. Toen had ik al moeten weten dat het een leuke rit ging worden.

Vlak na Den Bosch trof ik namelijk een GT3 aan die reageerde op de vlammen uit mijn uitlaat toen ik voorbij kwam en terug schakelde en even langs hem ging rijden ;)

Ik haalde een auto in en ging naar rechts. Porsche kwam voorbij en ik er achter aan. Ding maakte serieus meter maar kon achter hem aan blijven gaan.

Er doemde auto's op waardoor hij moest afremmen, hij ging naar rechts en liet mij voorbij. Ik trok vol aan het gas, plat achter het kuip, de naald kroop naar 285km/h en ondertussen ging ik naar rechts.

Voor ik het wist werd ik ingehaald alsof ik stil stond........

Met een boel kabaal en met gemak kwam de GT3 voorbij zetten......

We waren ondertussen al in Eindhoven en hij deed zijn alarm lichten even aan en daarna knipperlichten naar rechts om uit te voegen.



Had nog wel een keer mogen gebeuren maar dan met mijn huidige K5 1000 :P

Helaas vermoed ik dat zodra ik biljf hangen op 299 dat hij me weer voorbij zou komen.
 
Ik rij eigenlijk altijd wel snel weg bij het stoplicht, en meestal win ik het dan ook wel... ;)

Een keer bij de stoplichten Tilburg Noord, daar waar de snelweg begint, daar kwam ik tussen een BMW 7 en een Audi TT te staan, tsja....
Ik weet niet wie er 2e is geworden, maar de winnaar was al van tevoren bekend!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan