laat maar zien die oranje rakkers met 2 wielen!!!

Oranje????

  • alleen als siroop!

    Stemmen: 2 3,9%
  • na dat slechte wk??

    Stemmen: 1 2,0%
  • Top kleur!

    Stemmen: 42 82,4%
  • :(

    Stemmen: 1 2,0%
  • laat je nakijken!

    Stemmen: 4 7,8%
  • Als er niets anders te koop is!

    Stemmen: 1 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    51

jason

MF veteraan
18 apr 2004
6.604
1
Ik heb zelf een oranje z1000 omdat ik dat een hele mooie kleur vind, vaak genoeg krijg ik ook commentaar op de kleur, dat deze slecht zou zijn bij inruil en dat het een lelijke kleur is, en oranje ligt er al uit met voetballen, enz. enz.( waar bemoeien ze zich mee? :P )

Maar ik zie niet zo vaak oranje motoren rijden( zouden ze dan toch gelijk hebben :X )

Dus heb je er een? , laat je niet kisten door al die oranjehaters *O* *O* *O* *O* *O*

full
 
Laatst bewerkt:
zie je ze niet zo vaak?
moet je eens op een laverda meeting kijken
die zijn bijna allemaal oranje :Y
 
JIJ vind het een topkleur (ik ook trouwens).
en wat een ander ervan vind... lkkr belangrijk toch!
 
Oranje valt duidelijk goed op in de groep :} :

21oab80.jpg




Oh ja en :....
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik de oranje Z1000 ook verreweg het mooist en kan me ook niet voorstellen dat mensen oranje een lelijke kleur vinden.

Zag laatst nog een oranje Opel speedster rijden, een Lamborghini Murcielago in het oranje is bruut en ook een donkervoort in knaloranje is erg mooi.

Vind het persoonlijk een erg sportieve en opvallende kleur. En de eeuwige voetballink hoeft inderdaad niet..

Dus :} :} :} voor de kleur oranje ;)
 
Echt een hele verkeerde kleur vind ik het niet. Het moet wel bij de motor passen en in dit geval vind ik het zeker wel staan. Bijpassende velgen die het wel net even afmaken...

Veel plezier ermee!
 
Ik kan niet enthousiast worden van al dat oranje op zo'n motorfiets.
Maar echt lelijk is het ook niet dus als een ander er wel enthousiast van wordt hoor je mij ook niet klagen..... :] 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan