Laat me je bromfietscertificaat maar zien!

jeroenemans

MF'er
10 dec 2003
233
0
>Laat me je bromfietscertificaat maar zien!
<euh is me motorrijbewijs ook goed?
>Heb je die dan?
<Ja dit is een motor!!
>oh (kijkend naar me kentekenplaat) :D rij dan maar verder, hoezo stond je eigenlijk op het fietspad?
<kwas de wegkwijt en ik ben op zoek naar mooie bochtjes!
>oh dan moet je terug en dan bij de stoplichten naar links, daar zitten mooie bochten, veel plezier :)
<bedankt en doei.

>Mr de agent
<Jeroenemans

Jaja het leven van een 25kwer op een 125cc aprilia gaat niet over rozen.

whahahha

En dan te bedenken dat er gasten bij de honda 4takt club zitten met meer dan 100cc op hun brommer (4takt).

EN dat er een gast op de mts bij mij zat die een 125cc 2takt had... ziek snel dat ding. En hij heeft zich er wonder boven wonder niet meer op een hoop gereden.
([me]Justice reed 80 op zijn 50cc 2takt destijds).
[/me]

Dus er zijn wel degelijk zieke zieltjes die veel te veel cc's hebben op brommerplaat.

Heb dat met me daxie met kenteken ook al meerdere keren gehad.. Lachen, expres achter politieauto's gaan rijden op doorgaande wegen...

licencia.jpg

Uit printen, dan kun je hem de volgende keer laten zien :+

:P :P

Iemand moest ook eens een keer met zijn brommer naar de testbank, die drol zag de kentekenplaat ook nie....

En dan te bedenken dat er gasten bij de honda 4takt club zitten met meer dan 100cc op hun brommer (4takt).

EN dat er een gast op de mts bij mij zat die een 125cc 2takt had... ziek snel dat ding. En hij heeft zich er wonder boven wonder niet meer op een hoop gereden.
([me]Justice reed 80 op zijn 50cc 2takt destijds).
[/me]

Dus er zijn wel degelijk zieke zieltjes die veel te veel cc's hebben op brommerplaat.

zal best, maar een rs125 is echt niet te vergelijken met een MT'tje die 125 cctjes heeft.. die rs heeft standaard al 34 pk

lijkt me wel leuk als ie je meenam naar de rollerbank, jij niets zeggen, en dan de hele rollerbank naar de klote :} jij : maar ik moest toch volgas geven?

Terug
Bovenaan Onderaan