laat zien hoeveel jij van je motor houdt.

mul

Rookie
20 aug 2006
21
0
nijverdal
Niewe topic, laat zien hoeveel jij van je motor houdt.
wie heeft de leukste fotos en de raarste.

ik laat het wel zien maar heb nog geen software om de foto te verkleinen.

we zijn *O* :] }) :?

jaco.
 
OEPS! Foto is te groot uitgevallen. Hoe kan ik dit nog corrigeren? :)

Houden van gaat wat ver, maar het komt in de buurt wat mijn (wijlen) R1 van 2004 betreft. Total loss (lijkt me duidelijk) gecrasht op de A15. 't Was en is niet de snelste, maar man wat kon ik gooien en smijten met dat ding... Qua rijdbaarheid is de R1 de absolute nummer 1. Het was zo'n mooie motor ik kon er moeilijk afscheid van nemen, maar hij moest wel weg want opknappen daar had ik geen zin meer in. Hij rijdt inmiddels, maar het wordt tijd dat de huidige R1 weer gefacelift wordt.

full
 
Ik zou niet zonder kunnen, hij krijgt wat ie nodig heeft (banden, olie, van het weekend nieuwe kettingset enz.) maar het is en blijft een ge(mis)bruiksvoorwerp.
Na het warmrijden moet ie janken en brullen en ik heb geen zin om 'm regelmatig te wassen want in die tijd kan ik ook raggen 8-)
 
zal ik dan maar eens de eerste zijn die durft te zeggen hoe groot mijn liefde voor mijn motor is.
Gister kwam ik thuis uit de regen, had mijn nat pak uitgedaan en hoorde hoe het steeds harder ging regenen,
ik zei tegen mijn vriendin:ik ga ff naar buiten een dekentje over mijn motor leggen.(daar bedoel ik mee de motorhoes)
Zij zegt: je bent gek joh, het regent keihard, en het is maar een motor, geen mens.
Heb ik haar een preek gegeven dat de motor het kon waarderen dat ik hem zijn jas heb aangedaan.

[me]iedereen heeft zijn eigenaardigheden[/me]
 


Bij 2 min. 30 sec van film nr 44 op jullie website buikschuivers.nl gaat het echt nog maar net goed....wat een idiote aktie....sorry dat ik het zeg, maar die gozer rijdt echt bijna frontaal op een andere motorrijder. :N Die gast heeft zich de pleuris geschrokken.

:(

Ik kijk graag op jullie site, maar hiervan was ik echt geschrokken :N
 
houden van vind ik wat ver gaan,ik vind t een mooi ding,maar das met meer dingen zo,en daar hou ik ook niet van :+ :+

is t eigenlijk nou 'hou' of 'houd' (of houdt) :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan