Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, zo spannend was het vandaag niet.de spannenste klasse van de GP is om zeep geholpen.
Het is al om bekent dat de populariteit van de 250cc afgelopen jaren drastisch terug is gelopen. Om deze klasse toch weer leven in te blazen is er voor gekozen om over te stappen op 4 tact. Ik ben zelf ook een groot voorstander van 2 tact machines, maar aangezien 4 tact de toekomst heeft, heeft net als de 500cc de 250cc vandaag z,n laatste ronden gereden. Maar denk dat we met de Moto 2 daar voor iets heel erg moois terug krijgen. Vind het alleen jammer dat de blokken allemaal het zelfde zijn.
1 Wereldtitel?since 1959... 1 wereld titel
dat is ook t ironische, killen ze een hele 250cc klasse, winnen ze em eindelijk.
Ik vind het zeer jammer, aangezien de 500cc destijds verneukt werd maar later de 990's toch aardig leken is de 800cc een ware dooddoener.
Ik hoop dat deze overstap beter uitpakt.
Ik vind het zeer jammer, aangezien de 500cc destijds verneukt werd maar later de 990's toch aardig leken is de 800cc een ware dooddoener.
Ik hoop dat deze overstap beter uitpakt.
vraag maar aan al die gp coureus die in een 2takt klasse hebben gereden.
t is echt een race machine een 2takt, je leert er echt op racen.
dit word gezegd door jongens als rossi, stoner, kallio, pedrosa enz....
een 4takt met windows rijd veels te lief vergeleken met een 2takt.
wat zij rossi ook alweer in die Faster..... [engels met italiaans accent modus aan] my M1 is a sweet bike, anybody can ride it. but the 500cc 2stroke...damn...it is from another planet [engels met italiaans accent modus uit]
ik zal t echt missen.
de enige echt spannende rce klasse die er over is is helaas de 125cc
ze moeten maar eens beginnen die computer zooi van die motoren af te halen dan maken ze tenminste wat meer foutjes en kan een achterhaler tenminste nog terug komen.
i
het is al zo snel beslist tegenwoordig.
ergens in de film zie rossie in een auto achter t stuur een interview geven terwijl ie rondjes rijd op een van de motoGP circuits.Trouwens, in faster reed rossi op de honda, niet op de m1
als je nou even goed oplet dan zie je dat ze in de film faster overgaan van de 2takt op de 4takt.
dan zie rossie in een auto achter t stuur een interview geven terwijl ie rondjes rijd op een van de motoGP circuits.
en daar doet ie die uitspraak