Laatste wedstrijd SM op lelystad

Hey Maikel dat pak kan je gwoon bestellen bij sinisalo ze hebben het alleen maar in twee kleuren blauw en oranje maar ik had gehoord dat ze nog wat kleine veranderingen gingen aanbrengen aan de pakken. Dus moet je maar ff kijken...
 
crf450freak:
Ik heb volgens mij niet meer foto's van je genomen, maar ik stuur de originelen wel naar je op want die zijn van betere kwaliteit.

duderuud:
Bedankt, ik was zelf ook aangenaam verrast met de foto's. Het is erg lastig om dit soort dingen te fotograferen met een huis-tuin-en keukentoestelletje. Volgens mij had ik geluk gehad met het heldere weer. En het was mogelijk om dichtbij te komen net op die stukjes waar het allemaal even wat minder snel ging.

MX/SM:
Ik zal kijken of ik nog meer foto's van je heb. Ik mail de originelen dan wel naar je toe.

*edit*
Als er anderen nog foto's willen, laat je nummer maar weten. Met een beetje geluk zitten ze er nog tussen (misschien wel mindere kwaliteit).

Jullie hebben mail als het goed is. Als de foto's niet aangekomen zijn om wat voor reden dan ook, dan zet ik ze wel op mijn server en geef ik de links door.
 
Laatst bewerkt:
rank, heb je toevallig ook fotoos van nr 8 klasse euro nationalen?
Rijd niet zo hard als de heren hierboven, dus dat fotografeerd wat makkelijker :]
 
Check:

Lelystad17.JPG


Lelystad18.JPG


Lelystad19.JPG


Betere kwaliteit kan ik naar je mailen als je wilt, ik hoor het wel. *D
 
hartstikke bedankt, mooie fotoos
kunnen we je geen contract aanbieden als SM fotograaf?

als je ze nog hogere kwalititeit kan sturen via de mail, zou ook heel leuk zijn.

alvast bedankt.

strike@home.nl
 
Nou een contract? Ok, het volstaat om me dan een professioneel fototoestel te financieren. En daarna een... Geintje hoor ;) . Ik maak nog wel meer foto's als ik bij wedstrijden ga kijken, ik doe dat graag.

Als het goed is heb je mail trouwens. Als het niet past zet ik ze wel weer op mijn server.
 
helemaal geweldig,
ik heb de fotoos in mijn mail zitten.
Er zijn wel meer fotograven aanwezig, maar die vragen flink wat geld voor hun fotootjes, zelfs via de mail.
Je bent in ieder geval meer dan welkom om fotoos te maken.
Die ene foto van mijn foto op de steun moet ik je heb zien maken, want ik sta er ook nog half op.
 
Nou, ik ben dan ook geen fotograaf, maar meer een toeschouwer die toevallig graag een paar plaatjes schiet. Je zou me dan inderdaad hebben moeten zien staan. Bomberjack en lang haar in een staart, maar er zullen er vast meer langskomen die brutaal foto's gaan staan maken ;) . Ik vind het al lang mooi dat je de foto's kunt waarderen. Liever zou ik zelf ook rijden, maar daar ben ik zeer zeker niet kundig genoeg voor. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan